Anmeldt d. 21. juni 2020 fra mobile enheder

Lever på ingen måde op til et 4 stjernet hotel.

Vi ankommer præcist på det tidspunkt hvor vi kan tjekke ind og værelset var ikke klar endnu. Vi får at vide at vi skal vente 15 minutter, uden at blive tilbudt noget at drikke som kompensation. Vi fik intet at vide om hotel faciliteter og skulle selv spørge ind til alt. Har sjældent oplevet så ringe service fra start og slet ikke på et hotel der påstår de har 4 stjerner.
Værelset blev efter lidt tid klar, hvorefter rengøringsmanden kommer med en halvtør kommentar om, at nu håber han ikke vi falder over en nullermand. Rummet er småt og "minibaren" bestod af et slukket køleskab med en varm sodavand og vand.

Om aftenen går vi ned til aftensmaden, 5-retter, som for os skulle være højdepunktet for opholdet. Rummet er virkelig smukt, god akustik og pænt dækket bord. Men de kvæler desværre hele oplevelsen med batterilys og plastik blomster. Personalet kan på ingen måde være uddannet, da hun serverede en lunken hvidvin og knap nok kunne fortælle hvad der lå på tallerkenen. Maden er på ingen måde på niveau med et 4 stjernet hotel. Desværre meget skuffende 5 retter.
Da vi var færdig med maden skulle der efter planen serveres kaffe og lidt sødt. De glemmer os simpelthen og vi ender med bare at gå i seng.

Heldigvis griner vi lidt af hele oplevelsen, da det hele er så absurd. Men jeg kan desværre på ingen måde anbefale dette hotel som en 4 stjernet oplevelse.

Dato for ophold: juni 2020
Tak, RikkeP115
Anmeldt d. 25. februar 2020 fra mobile enheder

Middagen var en fin oplevelse. Servicen i restauranten var også fin. Værelset var ok, men resten af slottet var ret nedslidt. Servicen generelt var ikke noget at skrive hjem om. Når man køber et slotsophold forventer man lidt luksus!!

Dato for ophold: februar 2020
Tak, 849susannem
Anmeldt d. 21. februar 2020

Hejjeg vil klart på det varmeste anbefale sauntehus.Det er så skønt dejligt sted hvor alle ens sanser bli'r tager i brug.Værelserne er skønne romantiske hvor intet mangler.De har den skønneste pool.Maden er himmels hvor en smagsløg bli'r brugt.Det smager så skønt og en ren nydelse.Personalet lever op til den bedste service og altid sæd,rare.Du bli'r forkælet hele vejen igennem.Er 5 år i træk vi kommer der og vil altid gøre.Så vil du væk fra,en stresset hverdag så und dig det allerbedste ophold på sauntehus.de varmeste hilsner fra Anette

Dato for ophold: februar 2020
Tak, anettemusse
Anmeldt d. 13. februar 2020

Sauntehus ligger dejligt afsondret med masser af natur. Værelserne er en konge og/eller dronning værdig. Kursusfaciliteter er fine og måltiderne serveres med passion og er velsmagende. Udvalget i vin og øl er godt og deter nemt, at komme dertil - også med offenlig transport

Dato for ophold: september 2019
Tak, jgb583
Anmeldt d. 29. december 2019 fra mobile enheder

Så kom vi hjem efter et dejligt besøg på skønne Sauntehus Slotshotel. Vi ankom lørdag eftermiddag og tjekkede ud her til morgen søndag.

Vi blev vel modtaget og middagen om aftenen var både vel tilberedt og velsmagende, men den store forskel var Jonas B. - aftenens tjener som med ildhu og en smittende dedikation for Slotshotellet virkelig fik os til at føle os velkomne og i rigtig godt selskab.

Så de tænkte fire stjerner bliver velfortjent til fem - tak Jonas :-)

Dato for ophold: december 2019
2  Tak, Daydream00440751148