“Virkelig god buffet”

Restaurant Røgeristen
Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Buffet, Reservationer
Spisemuligheder: Buffet, Reservationer

Maden var god og rigelig. Prisen fornuftig. Især flot udvalg af fiskeretter og kager.
Havde der været gjort lidt mere ud af omgivelserne (det virkede lidt cafeteria-agtigt), ville det have været en fin 5*!
Kommer helt sikkert igen

Tak, HrPeterM

Puha, hvor skal jeg starte?

Masser af fisk, det smager bare ikke af noget.
Om det er frisk fra havet det tvivler jeg på, nok snarre frostvarer.
Hvidt brød, kedeligt og formentlig fra frokostbuffeten, men nu var det altså den dyre aftenbuffet vi havde bestilt. Æv, ingen rugbrød heller.
Kødet var trist og ikke frisk lavet, selv pommes frites var sløve og kolde.
Desserten, for mig bestod af rå rabarber, i bunden i knust makron og top af flødeskum.
Ikke inspirerende, der var dog masser af kager, dem smagte jeg ikke på.
Osten, tja der kan jo ikke gå noget galt her, så de 2 oste jeg smagte med kiks var højdepunktet.
Nej, vent - det var faktisk den mørke dejlige øl.

Normalt er jeg nem at tilfredsstille, jeg elsker mad der smager af noget og er veltilberedt.
Desværre var det ikke tilfældet her.

Nok noget af det mest smagsløse mad jeg indtil nu har overbetalt for...!

Personalet var unge og søde, så det er ikke dem jeg anfængter.
Nå jo, måske skulle rengøringingen af vinduerne shines op og pudses.

Stedet var ikke særlig hyggeligt, det mindede om noget cafeteria lignende sted uden charme og hygge.

Ejeren er velkomme til at kontakte mig for uddybende hvis man ønsker det?

2  Tak, Anders P
Anmeldt 10. august 2019

Virkelig et besøg vær. Rigtig dejlig mad mest baseret på fisk men også lidt kød, dessert kaffe is alt hvad du kan ønske. Det smager rigtigt godt og der bliver hele tiden fyldt op på fadene. Kan godt anbefales.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, 263perm
Anmeldt 9. august 2019 fra mobile enheder

Fiskebuffeen var meget lækker med 3 forskellige slags laks. Og for blot at nævne nogle: Blæksputteringe, æg med rejer, fiskefilet og krabbesalat.
Herudover flæskesteg, frikadeller, hønsekødsalat osv.
5 forskellige oste og frugt samt is.
Kaffe og kage

Dato for besøg: august 2019
Tak, Thyvej
Anmeldt 9. august 2019

Et fantastisk udvalg af skaldyr, utrolig lækker laks i flere variationer, i det hele taget et rigt udvalg i fiskebuffeen. Derudover var der tyndstegsfilet med tilbehør, samt osteanretning, frugt hjemmebagt kage/kaffe og isbar til at runde af på.
Alt i alt en skøn aften med en god betjening af et sødt og smilende personale. Dette er ikke sidste gang vi er her.

Dato for besøg: august 2019
1  Tak, flemmingtrane

Rejsende, der kiggede på Restaurant Røgeristen, kiggede også på

Har du været i Restaurant Røgeristen? Fortæl om dine oplevelser!