Hundested Havn er et hyggeligt sted

Hundested Havn er et hyggeligt sted med gode spisesteder og spændende kunst udstillinger. X-Porten... læs mere

Anmeldt d. 6. juli 2022
TheAllanBuch
Bjæverskov, Danmark
Hyggeligt

Hyggelig havn som både byder på en aktiv havn og gode spisesteder og shopping. Her er flere... læs mere

Anmeldt d. 3. september 2021
626iane
København, Danmark
fra mobile enheder

Anmeldt d. 18. august 2020 fra mobile enheder

Denne, ikke alt for store havn har gode og velholdte faciliteter, mange shoppingmuligheder, og fine muligheder for at gå gode aftenture med udsigt til værftets sære fartøjer. Der er også flere muligheder for at få stillet sin sult og sin tørst. Hvadenten du er seljer eller kommer fra land er det en spændende og fin havn at besøge.

Dato for oplevelse: august 2020
1  Tak, 279henriks
Anmeldt d. 2. august 2020

En weekend i godt vejr og denne havn er en udflugt i sig selv. mange små kunstbutikker og flere spisesteder som servere fisk og drikkevare, lige ved kajkanten. Her kan man sagtens bruge et par timer.

Dato for oplevelse: august 2020
1  Tak, mortenc379
Anmeldt d. 2. august 2020 fra mobile enheder

Super fint havneområde, med en del spisesteder og små forretninger, men alt for mange mennesker.
I disse COVID-19 tider, er der opsat ensrettet skilte, men INGEN overholder det.
Vi kørte igen.

Dato for oplevelse: juli 2020
1  Tak, 928heidit
Anmeldt d. 22. maj 2020

Hundested Havn er et sted med masser af hygge, både af cafeer, restauranter, gallerier mm, selvom vi kom i en Covid-19 tid

Dato for oplevelse: maj 2020
Tak, HansA440
Anmeldt d. 6. september 2019 fra mobile enheder

Hundested Havn er bestemt blevet til et sted med masser af hygge, både af cafeer, restauranter, gallerier mm. Området harzen din størrelse og kan ses indenfor en time eller to.

Dato for oplevelse: august 2019
Tak, Morten P