Spændende havn

Denne, ikke alt for store havn har gode og velholdte faciliteter, mange shoppingmuligheder, og fine... læs mere

Anmeldt d. 18. august 2020

Anmeldt d. 22. maj 2020
HansA440
Slagelse, Danmark

Anmeldt d. 2. august 2020 fra mobile enheder

Super fint havneområde, med en del spisesteder og små forretninger, men alt for mange mennesker.
I disse COVID-19 tider, er der opsat ensrettet skilte, men INGEN overholder det.
Vi kørte igen.

Dato for oplevelse: juli 2020
Tak, 928heidit
Anmeldt d. 22. maj 2020

Hundested Havn er et sted med masser af hygge, både af cafeer, restauranter, gallerier mm, selvom vi kom i en Covid-19 tid

Dato for oplevelse: maj 2020
Tak, HansA440
Anmeldt d. 6. september 2019 fra mobile enheder

Hundested Havn er bestemt blevet til et sted med masser af hygge, både af cafeer, restauranter, gallerier mm. Området harzen din størrelse og kan ses indenfor en time eller to.

Dato for oplevelse: august 2019
Tak, Morten P
Anmeldt d. 9. august 2019 fra mobile enheder

Hundested havn er en stor havn med bådeværft, hvor man var i gang med renovering af en stor træ fiskebåd.
Området er hyggeligt med mange restauranter, små forretninger og ikke mindst skibe i alle størrelser.

Dato for oplevelse: august 2019
Tak, Thyvej
Anmeldt d. 23. juli 2019

Hyggelig havn med MANGE aktiviteter, lækre restauranter, bryghus, kunstgallerier, håndværkshuse, både træ, glas, læder, tekstiler mv. Design og genbrug.
Særligt glas og træværkstedet er i særklasse.
Masser af lystbåde og stadig fiskeskibe. Værft med bedding. Udstillings af gamle Hundested motor som startes ved arrangementer.
Børne fiskedam.

Dato for oplevelse: juli 2019