Spændende havn

Denne, ikke alt for store havn har gode og velholdte faciliteter, mange shoppingmuligheder, og fine... læs mere

Anmeldt d. 18. august 2020
279henriks
Nykøbing Sjælland, Danmark
fra mobile enheder
Masser af hygge og mad.

Hundested Havn er et sted med masser af hygge, både af cafeer, restauranter, gallerier mm, selvom... læs mere

Anmeldt d. 22. maj 2020
HansA440
Slagelse, Danmark

Anmeldt d. 21. juni 2016 fra mobile enheder

Var her i forbindelse med en familie sammenkomst.
Havde ikke været her i flere år, og hold da op hvor her er blevet fedt, synes ligefrem der er en Skagen/Gilleleje stemning her.
Jeg kommer helt sikker tilbage flere gange denne sommer, for her er en skøn stemning, skønne omgivelser

Dato for oplevelse: juni 2016
Tak, theDane1968
Anmeldt d. 31. maj 2016

Meget hyggeligt havneområde med interessante aktiviteter , galleri, snedkerværksted , glaspusteri og ølbryggeri med et spændende menu kort.

Tak, willum s
Anmeldt d. 9. maj 2016 fra mobile enheder

Fantastisk charmerende havnemiljø. Hyggelige restauranter og bryghus. Alt sammen i gå-afstand og ganske tæt på Rørvigfærgen og Knud Rasmussens hus.

Tak, Z1318VJjans
Anmeldt d. 9. maj 2016

Dårlig siddekomfort, hårde bænke uden ryglæn og et lille udvalg af mad. Man gik der fra med et indtryk af, at man kun kunne få fiskefilet med pommes fritter.

Tak, HelleMD
Anmeldt d. 4. maj 2016 fra mobile enheder

Der er virkelig blevet gjort noget ud af havnen og det er et af vores jævnlige besøgssteder i sommerlandet. Flere fornuftige spisesteder og butikker og mange besøgende og dermed liv. Absolut anbefalelsesværdigt.

Tak, Mtraesbo