Anmeldt d. 29. juni 2020

Vi var 2 par som her i juni 2020 havde bestilt forlænget weekend ophold. Værelserne nogen lunde dog mangel fuld rengøring, støvet overflader og ikke støvsuget ordentligt (lå en chips på gulvet). Samt manglende sprit.
Maden fredag bestod af kartoffel/porre suppe (det var mere kartoffelmos end suppe), kalv filet den var fin. Lørdag god laks, gl. dags okse steg var noget tør, æbletærte der var fin.
Personalet var super smilende og søde så rigtig god betjening af dem.
Selve hotellet trænger kraftigt til en renovering. (på de små ryge terresser blev der slet ikke tømt askebære eller tørt bord af.
På morgenmads buffet manglede gafler til at tage pålæg/ost med (absolut ikke i orden) skeen til sukkeret var til deling, da det ikke var i papir stk.
Opholdet var ikke Corona venligt alle skulle også tage kaffe/te sg samme beholder og røre ved samme knap.

Dato for ophold: juni 2020
Tak, 342hanneh
Anmeldt d. 31. oktober 2019

Jeg fejrede min 75-års fødselsdag med familien på Hudested Kro og Hotel - og det blev alle tiders succes!
Værelserne var fine, maden fremragende og betjeningen helt i top, og ikke mindst: en enorm hjælp med planlægningen af festen.
Hundested Kro og hotel kan varmt anbefales - og prisen var meget rimelig.

Dato for ophold: oktober 2019
Tak, Hanne_0308
Anmeldt d. 6. oktober 2019

Vi kom til kroen fredag og ble taget godt imod. Fik værelse på 1 sal og skuffelsen var stor! Så slidt og karakter 1. Vi gik i byen og ud å spiste. Da vi kom tilbage var det stor fest og musikken ikke til å holde ud. Fik byttet værelse og fik det beste store værelse på 2 sal. Det ble ordnet raskt og vi var glade. Morgenmaden lørdag var ikke der store, men meget bedre søndag morgen. Vi spiste frokost på kroen lørdag og det var rigtig godt. Skøn betjening overalt, men kroen er slidt. Håber de får pusset op og gøre det mere indbydende.

Dato for ophold: oktober 2019
Tak, ingridrosstad
Anmeldt d. 22. september 2019

Jeg holdt min 50-års fødselsdag på kroen, og det blev en fantastisk fest som jeg vil gemme i mit hjerte resten af mit liv. Ikke mindst var Tanja, som stod for at få arrangementet til at køre, en kæmpe stjerne. Alt klappede med borddækning, musik, servering, overnatning og det hele - og i tillæg fik børnene ekstra underholdning og specialservering. Tanja klarede det hele og vist 2-3 andre fester samtidig og det med strålende humør og et kæmpe smil. Så tusind tak for det.
Jeg er enig i at bygningen trænger til en kærlig hånd - når det sker, er vi klar til 5 stjerner. Men man kan sagtens holde en forrygende fest der alligevel.

Dato for ophold: september 2019
Tak, Kirsten A
Anmeldt d. 16. juli 2019 fra mobile enheder

Vi har følt os utrolig velkomne, fra ankomst til afgang. Havde blot en enkelt overnatning, men var gerne blevet længere og kommer gerne retur. Hyggelig krocharme i restaurant, - både interiør og på menu, hvorimod værelserne er meget tidstypiske. Fik et værelse med både udsigt og badekar, hvilket kun kan anbefales. Kun tommel op her fra

Dato for ophold: juli 2019
Tak, LLHolm