“Fiskefrikadeller og nuggets”
Anmeldelse af Havfruen

Havfruen
Anmeldt 2. juli 2020

Fiskefrikadeller - har aldrig smagt så kedelige deller. De havde helt sikkert også været en tur i frituren. Til gengæld var ungerne vilde med deres meget gennemstegte nuggets og pomfritter.

Tak, Carina S

Anmeldt 14. juni 2020 fra mobile enheder

Jeg bestilte en Fyldt rødspætte med skaldyrsstuvning serveret med små kartofler. Men jeg fik en stor rødspætte, desværre meget friturestegt, med rejer og asparges i tarteletsovs og med salat ved siden af... Ingen kartofler og skaldyrsstuvning, der i virkeligheden var tarteletfyld... En tarvelig affære til over kr 200,-
Min mand fik en mørbradsburger, som desværre også var dødssyg både i tilberedning og servering. En tør burgerbolle smækket sammen om en tørstegt mørbradsbøf med en smule salat i og med salatmayonaise serveret i foliebeholder med plastiklåg á la grillbar. Denne kostede omkring kr 135,-
Vores søn fik kedelige kyllingenuggets, fritter og slatten salat til kr 98,- som kunne købes både bedre og billigere alle mulige andre steder.
Når en burger koster over 100,- forventer man altså en lækker bolle og masser af fyld og evt. garniture/sovs serveret i en lille porcelænsskål ved siden af. Når man bestiller noget, der hedder noget med skaldyr, så forventer man mere end rejer - især fra en fiskerestaurant! Jeg kunne blive ved... men det gider jeg ikke!
Alt i alt en ærgerlig oplevelse at bruge så mange penge på mad serveret helt uden faglig stolthed og kærlighed!
Jeg er med på, at restauranter kæmper lige nu pga. corona. Men hvis man ikke kan levere varen, så må man justere menukortet!

Dato for besøg: juni 2020
Tak, 607sissej
Anmeldt 17. november 2019

All you can eat stegt ål med flødekartofler til du revner, mums! Og en lækker dessert.
Derudover det sødeste personale, der laver "special drinks"

Dato for besøg: november 2019
Tak, jonasbirkelund
Anmeldt 15. oktober 2019

Har aldrig fået så godt og friskt et stjerneskud. Friskt og lige tilpas med paneringene.

Kommer helt sikkert igen.

Dato for besøg: oktober 2019
1  Tak, chrfranks
Anmeldt 25. august 2019 fra mobile enheder

Vi skulle have noget at spise
Så vi besluttede at vi skulle prøve havfruen i Hundested
Bestillingen gik hurtigt
Vi fandt også er tomt bord
Det varede rigtigt længe før vi fik maden
Min mand fik et stjerneskud skuffende brød manglede
Jeg fik fiskefilet med remoulade pomme frites ( kolde ) desværre
Ikke noget jeg vil anbefale

Dato for besøg: august 2019
Tak, 57meretek

Rejsende, der kiggede på Havfruen, kiggede også på

Har du været i Havfruen? Fortæl om dine oplevelser!