“Tør, kedelig gammel fisk! Uprofessionelt håndteret”
Anmeldelse af Halsnæs Bryghus

Halsnæs Bryghus
Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Udendørsservering, Reservationer
Beskrivelse: Øllet, maden og musikken! Bryghuset er åbent året rundt, og vi samles om det lokale øl, det gode måltid, intimkoncerter, ølsmagninger og meget mere. Omdrejningspunktet for "Vores Bryghus" på dejlige Hundested Havn er øllet, som udfordrer dig med alsidige smagsoplevelser. Hanerne kan byde på sæsonøl, specialbryg og øl fra det faste sortiment. Maden på Bryghuset er enkel og hjemmelavet- vi kalder det "et godt måltid mad". Vælg frokost eller aftensmad fra menukortet eller fra Tavlen, som sammensættes efter dagens råvarer og kokkens humør. I weekenden kan du nyde brunchbuffet med salt, sødt, sundt og fristende. Vi glæder os til at byde dig velkommen.
Anmeldt 8. august 2021 fra mobile enheder

Skuffende!!!
Vi har spist her flere gange før hvor vi egentlig syntes at maden har været rigtig god. Vi har førhen haft indtrykket af at det var lækre friske råvarer til nu at få opfattelsen af at det nærmest er gammel fisk der serveres. I dag spiste vi på bryghuset hvor vi bestilte rødspættefileterne. De var tørre og hårde og ikke engang lune. Jeg kunne ikke engang bide mig igennem dem fordi de var så seje. Virkede som om de havde stået en halv dag ude i køkkenet. Vi viser tjeneren hvor sej fisken er og forklarer om vores skuffelse. Han beklager blot og siger at han vil sige det videre i køkkenet. Vi fik stadig lov at betale 129kr for kedelig gammel tør og sej fisk.! Simpelthen en ringe kundeservice!

Tak, R4784PXnickv

Anmeldt 28. juli 2021

Vi kom 9 personer der gerne ville sidde sammen, hvilket man ikke havde lyst til at hjælpe med. Vi fik besked på at så kunne vi bare finde et andet sted

Dato for besøg: juli 2021
Tak, tommyf176
Anmeldt 21. juli 2021 fra mobile enheder

Over 1 times ventetid. Dårlige burger, små fisk og glemte halvdelen af bestillingen. Der er sikkert mange andre bedre steder på havnen

Dato for besøg: juni 2021
1  Tak, johnny-iversen
Anmeldt 17. juli 2021 fra mobile enheder

Vi fik en dejlig frokost på Halsnæs Bryghus på Hundested Havn. Vi valgte en fisketallerken med varmrøget laks, hellefisk og håndpillede rejer og smør stegte fiskefileter. Det var indbydende, frisk og lækkert. På trods af mange gæster var betjeningen søde, smilende og hurtige.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, Tytters1
Anmeldt 12. juni 2021

Frokost med 3 fiskefilet - nærmere 3 små stykker overskuds fisk. Kolde gl kartofler - og burger med pulled pork som hverken så eller virkede frisk. Det var en øv oplevelse .

Dato for besøg: juni 2021
Tak, Marie-Louise L

Rejsende, der kiggede på Halsnæs Bryghus, kiggede også på

Har du været i Halsnæs Bryghus? Fortæl om dine oplevelser!