Åben i dag: 11.00 - 20.00

hedegaardschmidt
Vejle, Danmark
fra mobile enheder
Fed stemning

Vi fik burgere og frittere, det vat megalækkert. Øl fra 2ØL så bli’r det ikke bedre👌 stemning... læs mere

Anmeldt d. 24. maj 2020
thomasrU3352HJ
Hillerød, Danmark
fra mobile enheder

Anmeldt d. 29. juli 2020 fra mobile enheder

Absolut en af de bedste spiseoplevelser vi har haft på vores ferie rundt i DK. Stemningen, setup’et og kvaliteten af mad og drikke er helt i top.
Konceptet er helt enkelt, udvalget er ikke stort - men det er det rigtige udvalg og det fungere perfekt.
Vi har både spist burger til aften og morgenmad.
Og så har jeg helt glemt kaffen☕️ Total lækker kaffe

Dato for oplevelse: juli 2020
Tak, hedegaardschmidt
Anmeldt d. 24. maj 2020 fra mobile enheder

Vi fik burgere og frittere, det vat megalækkert. Øl fra 2ØL så bli’r det ikke bedre stemning udenfor er i top med udsigt over fjorden.

Dato for oplevelse: maj 2020
Tak, thomasrU3352HJ
Anmeldt d. 12. september 2019

Vi elsker Lynæs både om vinteren og om sommeren! I år besøgte vi Lyst festival og elskede den hyggelige stemning!

Dato for oplevelse: september 2019
Tak, Hallingskov
Anmeldt d. 12. september 2019

Dette sted kan klart anbefales! Dejlig stemning, placering, mad og drikke Vi fik burger med pomfritter, og drinken "Sol over Lynæs". Fantastisk.

Dato for oplevelse: juli 2019
Tak, tereselanghoff
Anmeldt d. 12. september 2019 fra mobile enheder

Surf, chill, festival, mad, open air sommer biograf, is, den bedste kaffe og de sødeste mennesker.

Dato for oplevelse: september 2019
Tak, JoanLedang