“Vi valgte denne café fordi”
Anmeldelse af Værftscafeen

Værftscafeen
nr. 12 af 96 Restauranter i Holbæk
Anmeldt 23. august 2020 fra mobile enheder

Vi valgte denne café fordi der ikke var plads på restauranten. Det var heldigt.
Caféen er rigtig hyggelig, man får en god service og der serveres lækker mad som er rigtig god til prisen.
Gå trygt derind. Kan anbefales.

Tak, KarstenV439

Anmeldt 15. juli 2020

Charmerende betjening og perfekt lokation. Et ret basalt menukort der vidnede om at de ønskede at servere klassikere med hjemmelavede detaljer som pesto, estragon mayo mm. Desværre blev en ellers velsmagende steaksandwich nedgraderet af et elendigt stykke steak hvor næsten halvdelen var fedt eller senere. Ærgerligt at man går på kompromis et sted, der ellers sagtens kunne have Hamlet op med, eller overhalet resten af byens middelmådige cafeer

Tak, pruehs
Anmeldt 17. juli 2019

Var på besøg i Holbæk med min Mor..

Vandrede lidt rundt og endte på Havnen hvor VærftsCafeen var den der var tættest på at åbne for frokost..
De skulle lige bruge 10 min på og blive helt klar, men så ville de også hjertensgerne lave et par Stjerneskud til os..

Det kan de godt finde ud af at servere..

Kommer gerne igen, næste gang vores vej falder forbi Holbæk

Dato for besøg: marts 2019
Tak, Schmirtz
Anmeldt 14. august 2018 fra mobile enheder

Det var bare en super god frokost. Meget mere end man forventer nå man hører ordet café. Min kone fik den største og lækreste rejemad på smørstegt rugbrød. Topkarakter. Jeg fik et stjerneskud med den lækreste smørstegte friske fisk og virkelig god smag/komposition. Men det var noget mindre end man normalt ville forvente. Ok til frokost, nok lidt i underkanten til middag. Godt udvalg af special øl samt helt alm drikkevarer hvis man er til det. Og behagelig afslappet betjening.

Dato for besøg: august 2018
Tak, BjarkeMChristensen
Anmeldt 5. august 2018

Fejring af 9 års ægteskab med manden min, og dette skulle gøres på et nyt spisested, ser ikke ud af meget udefra, men hyggeligt lokale med spændende detaljer fra de forskellige glaspartier.......

Vi bestilte begge et stjerneskud, og den lækre smørstegte fisk var til en top 3 men den den sammenrullede kogte fisk som man mere eller mindre ikke kunne få øje på gjorde at der ligesom manglede noget, sammen med den sparsomme mængde af dressing så blev oplevelsen kun til en mikro top 2........ et stykke groft brød havde været bedre end den stegte skive hvide brød......

Jeg elsker Creme Bruleé og dette var en af dagens menu's desserter så den bestilte vi (75 kr) men ak og ve, den var ikke pengene værd, og så skal den bestemt ikke toppes med en kaffeis :( Så dette ødelagde hele dessertoplevelsen......

Venlig betjening, men et lille råd får I alligevel lige med på vejen....
Det lyder ikke specielt pænt som gæst at når man bestiller dessert så lyder det fra tjeneren...... Jamen de kommer indenfor et splitsekundt, fordi der var for lidt tid siden blevet lavet 2 ved en fejl så dem får I bare..... Som kunde er det en rar følelse hvis at man får "friske" anretninger som ikke var tiltænkt andre

Dato for besøg: august 2018
Tak, Nusersengel

Rejsende, der kiggede på Værftscafeen, kiggede også på

Holbæk, Holbaek Municipality

Har du været i Værftscafeen? Fortæl om dine oplevelser!