Fastlås den laveste pris fra disse websites
Expedia.com149 $
Hotels.com149 $
eDreams149 $
Travelocity149 $
Orbitz.com149 $
Priceline149 $
Anmeldt d. 27. september 2020 fra mobile enheder

Vi var på knallerttur ved Isefjorden. Da regnen ramte, måtte vi søge ly. Det fik vi på Sidesporet, hvor der blev taget utrolig godt hånd om os - og udvist begejstring for vores store maskiner.
Ikke mindst var værtinden Therese i en klasse for sig! Sød, sjov, venlig og serviceminded.
Ikke sidste gang vi søger ly under Sidesporets og Thereses beskyttende vinger.
Hilsen Freedom on Wheels

Dato for ophold: september 2020
3  Tak, jakobba
Anmeldt d. 19. september 2020

Gennemført ældre stil som er meget charmerende.
Dejlig terrasse med udsigt over vandet, utrolig rart og imødekommende personale. Og fuldstændig styr på corona reglerne, dejligt og trygt som vi har det for nuværende.
Lille værelse, men der var det vi havde brug for. Intet at udsætte på rengøring, her vi ikke været for sidste gang.

Dato for ophold: september 2020
1  Tak, Ninse107
Anmeldt d. 11. august 2020 fra mobile enheder

Min kæreste, vores søn og jeg har haft en overnatning på hotellet.
Vi blev positive overrasket over hvor flot værelset var. En smule småt til tre, men vi havde haft ønske om en dobbelt seng der stod op af væggen, og det fik vi, så vores tanke var at det nok var derfor det var så småt, da det nok var der de kunne opfylde vores ønske. Hvilket vi sætter stor pris på de har gjort, vi er gudskelov far, barn og mor så gjorde nu ikke noget det var lidt småt. Havde været helt perfekt til et par. Badeværelset er lidt småt, dog er der dejligt med plads der hvor man går i bad, og at Badeværelset er småt kan vel ikke være et problem er jo ikke der man skal opholde sig mest. :)
Sengen var rigtig god.
Morgenmaden var udvalget ikke særlig stort i forhold til hvad vi er vant til, men velsmagende og god juice
Vi havde udsigt over fjorden og virkelig smukt.
Der er en del larm fra vejen, hvilket man jo kun kan forvente med der hvor hotellet ligger, men kan give lidt meget støj med vinduet åben, dog er var det ikke meget vi hørte til vejen når de var lukket.
Det eneste vi blev enige om der manglede var et lille køleskab, var lidt trist man ikke kunne få noget koldt at drikke om aften på værelset.
Nu var det MEGET varmt da vi var der og næsten umuligt at sove da der naturligvis blev ekstremt varmt på værelset, der havde en aircondition været skøn. :) den lille blæser der stod på værelset gjorde hvad den kunne, og er jo bestemt ikke hotellets skyld det var en meget varm dag.

Men alt i alt en hyggelig tur og fint hotel.

Dato for ophold: august 2020
Tak, Natasj
Anmeldt d. 14. juli 2020

Det havde været så rart hvis der lige blev støvsuget når man skal være der i mere end 1 nat. Bad om en kost i restauranten. Men det havde de ikke. Så måtte selv tørre op med en håndklæde. Lige et brush op på renlighed så havde I fået bedre vurdering.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, charlottejM3678QS
Anmeldt d. 12. juli 2020

Værelset er pænt og lyst, men mangler lidt ude på badeværelset. Pladsen er ret trang og der er kun een knage som hårtørrer og 3 håndklæder skal deles om. Vinduerne kan ikke åbnes mere end ca. 5 cm. Et held det ikke var varmt mens vi var der. Service og morgenmad var helt i orden.

Dato for ophold: juli 2020
1  Tak, Lise F