Anmeldt d. 11. august 2020 fra mobile enheder

Min kæreste, vores søn og jeg har haft en overnatning på hotellet.
Vi blev positive overrasket over hvor flot værelset var. En smule småt til tre, men vi havde haft ønske om en dobbelt seng der stod op af væggen, og det fik vi, så vores tanke var at det nok var derfor det var så småt, da det nok var der de kunne opfylde vores ønske. Hvilket vi sætter stor pris på de har gjort, vi er gudskelov far, barn og mor så gjorde nu ikke noget det var lidt småt. Havde været helt perfekt til et par. Badeværelset er lidt småt, dog er der dejligt med plads der hvor man går i bad, og at Badeværelset er småt kan vel ikke være et problem er jo ikke der man skal opholde sig mest. :)
Sengen var rigtig god.
Morgenmaden var udvalget ikke særlig stort i forhold til hvad vi er vant til, men velsmagende og god juice
Vi havde udsigt over fjorden og virkelig smukt.
Der er en del larm fra vejen, hvilket man jo kun kan forvente med der hvor hotellet ligger, men kan give lidt meget støj med vinduet åben, dog er var det ikke meget vi hørte til vejen når de var lukket.
Det eneste vi blev enige om der manglede var et lille køleskab, var lidt trist man ikke kunne få noget koldt at drikke om aften på værelset.
Nu var det MEGET varmt da vi var der og næsten umuligt at sove da der naturligvis blev ekstremt varmt på værelset, der havde en aircondition været skøn. :) den lille blæser der stod på værelset gjorde hvad den kunne, og er jo bestemt ikke hotellets skyld det var en meget varm dag.

Men alt i alt en hyggelig tur og fint hotel.

Dato for ophold: august 2020
Tak, Natasj
Anmeldt d. 14. juli 2020

Det havde været så rart hvis der lige blev støvsuget når man skal være der i mere end 1 nat. Bad om en kost i restauranten. Men det havde de ikke. Så måtte selv tørre op med en håndklæde. Lige et brush op på renlighed så havde I fået bedre vurdering.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, charlottejM3678QS
Anmeldt d. 12. juli 2020

Værelset er pænt og lyst, men mangler lidt ude på badeværelset. Pladsen er ret trang og der er kun een knage som hårtørrer og 3 håndklæder skal deles om. Vinduerne kan ikke åbnes mere end ca. 5 cm. Et held det ikke var varmt mens vi var der. Service og morgenmad var helt i orden.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, Lise F
Anmeldt d. 5. februar 2020 fra mobile enheder

Min kæreste og jeg fik en enkelt overnatning på hotellet, samt aftensmad og morgenmad. Personalet var meget serviceminded.
Vi fik et hyggeligt lille dobbelt værelse oppe på kvisten med hyggelige skrå vægge og med fuld udsigt til fjorden.
Der var lidt støvet hist og der, lidt koldt og det træk ind med kold luft hist og der, det var også en meget blæsende dag, måske derfor, men så var det godt at man kunne putte sig ind under dynen på en udmærket seng. Generelt set var værelset meget pænt og rent, et nydeligt hyggeligt værelse og udmærket indrettet.
Morgenmaden var ganske udmærket, udvalget var ganske fint, de blødkogte æg var dog meget kolde, men pyt, det har bestemt ikke skræmt mig væk, jeg har allerede planlagt næste overnatning i samme værelse. Anbefaler helt klart hotellet og deres restaurant..

Dato for ophold: februar 2020
Tak, Kronborg4300
hotelsidesporet, Receptionschef hos Hotel Sidesporet, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. februar 2020

Kære gæst

Tak fordi du tog dig tid til at lave en anmeldelse af dit ophold. Det sætter vi meget pris på.

Jeg er glad for at høre at I havde et godt ophold, og at I kommer igen snart :-)

Jeg har adresseret rengøringen i forhold til at være mere opmærksom på at få tørt af over dørkammen, på bjælkerne osv.

Vi er opmærksomme på problemet med varmen på værelserne, og er igang med at løse problemet. Beklager at det var til gene for jer.

Vi er i skrivende stund igang med at forbedre både udseende og indhold på vores morgenbuffet, og vi regner med at være færdige med dette ultimo marts 2020

Vi glæder os til at byde jer velkommen igen!

Venlig hilsen
Therese Christiansen
Front Office Manager
Hotel Sidesporet

Anmeldt d. 17. november 2019 fra mobile enheder

Super betjening. Høflig og hjælpsom fra ankomst til afgang.
Dejlig morgenmad.
lidt indelukket værelse, men god beliggenhed og udsigt.
God atmosfære, spændende bygning.
Fik desværre fik vi ikke prøvet aften køkkenet, men kortet så indbydende ud.
Kommer gerne igen, hvis vi er på de kanter.
Klart anbefalet herfra.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, keldb2018
Therese S, Receptionschef hos Hotel Sidesporet, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 13. december 2019

Kære gæst

Tusind tak for at du tog dig tid til at skrive en anmeldelse af dit ophold hos os, - det sætter vi pris på

Jeg er glad for at høre at I havde et godt ophold og vi håber på at se jer igen, såfremt I får brug for en overnatning i Holbæk en anden gang! - så kan I også prøve vores restaurant ;-)

Jeg har videregivet din positive feedback til personalet, som også takker for din ros

Jeg vil meget gerne høre mere om din oplevelse af værelset, da vi hele tiden forsøger at forbedre vores faciliteter. Du må gerne sende mig en mail på hotel@sidesporet.dk, så vi kan tale nærmere.

Venlig hilsen
Therese Christiansen