1.195 kr.
Refusionsberettiget før ons. 24. apr.
Hotels.com
1.195 kr.
Refusionsberettiget før tor. 25. apr.
Forudbetaling er ikke nødvendig
Få bonusser med One Key
1.195 kr.
Refusionsberettiget før tor. 25. apr.
Forudbetaling er ikke nødvendig
Få bonusser med One Key
Anmeldt d. 4. marts 2016

Hotel Sidesporet ligger i enden af hovedstrøget lige ned til vandet. derfor har man både den ideelle beliggenhed og den skønne udsigt. Værelserne er indrettet i gammel stil og restauranten byder på virkelig veltillavet a la carte til rimelige priser. De er tillige gode til stemning, hygge og private fester.

Værelsestip: Mod vandet
1  Tak, 533gittes
Anmeldt d. 23. januar 2016

Med udsigt over vandet ved første parket fik vi "Brudesuiten", som vores værelse så smukt hed. Fint indrettet med et bryllupstema gav min kone og jeg fantastiske og romantiske omgivelser.

Personalet var rigtig søde - Og jeg havde helt klart følelsen af jeg fik den "ekstra gode behandling". Fantastisk...

Maden var super lækkert og specielt min forret der bestod af en rejecocktail overraskede mig da køkkenet bestemt ikke havde lavet en traditionel, men derimod en lækker frisk og opløftende rejecocktail. Hovedretten... Lad mig bare sige at få sådan en gang mos m/ urter og Osso Buco siddende i en hyggelig restaurant og snevejr udenfor var rigtig lækkert.

Kan klart anbefales!

1  Tak, spocal
Anmeldt d. 12. januar 2016

Gammelt vandrerhjem, hyggelig indrettet, med gæstekøkkenet og restaurant. Det var bare som om at vi som gæster var temmelig ligegyldige. Både ved ind og ud checkning, og i restauranten. Jeg tror ikke at køkken personalet ved at alt kan høres i restauranten.

• Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
1  Tak, Spisebordet
Anmeldt d. 27. december 2015

Super hyggeligt hotel med nærmest svensk atmosfære (træ-paneler m.m.)
Stedet bærer bestemt ikke præg af at være tidligere vandrehjem.
Lille fælles køkken og hyggelig opholdsstue på gangen.
Vi kommer bestemt igen

Dato for ophold: december 2015
  • Rejsetype: Rejste med venner
1  Tak, lelars
Anmeldt d. 20. oktober 2015

Jeg besøgte Sidesporet i forbindelse med et kurophold i det nærliggende hammam og tyrkisk sauna. De havde nogle venlige og imødekommende receptionister gennem hele mit ophold, men jeg synes, at det var lidt kikset, at nogle af personalet ikke havde styr på nogle praktiske ting i forhold til kuropholddelen. Min kæreste og jeg fik tildelt et fint dobbeltværelse, som var godt, men en anelse småt og synd at det var to enkelmandsenge, der var skubbet sammen......også var det til vores store overraskelse, at vi fik tildelt bryllupssuiten. Dette kunne receptionisten godt have informeret, da hun gav os værelset - når det nu ikke er en bryllupsrejse, vi var på.

Dato for ophold: oktober 2015
1  Tak, milenametrak