“Nam nam”
Anmeldelse af Mr mu

Mr mu
Køkkener: Sushi
Anmeldt 21. september 2020 fra mobile enheder

Maden var overhovedet ikke klar til det bestilte tidspunkt. Men nøjjjj den smagte godt og virkede frisk.

Dato for besøg: september 2020
Tak, Mhmwwjkh

Anmeldt 12. august 2020

Denne gang var min familie og jeg ude og spise i anledningen af min fars fødselsdag, og igen var maden så lækker!
Dejlig frisk sushi og konceptet med "all you can eat" fungerer bare så godt.
Inden for er der en tablet man bestiller maden på med all you can eat, men udenfor er det et papirå, og jeg vil sige at det gjorde ingen forskel for min familie og jeg. Tjeneren informerede om at det var fordi internettet ikke kunne række ud, og de lagde i stedet en knap man kunne trykke på og så kom de ellers løbene! super smart løsning og dejlig betjening!
Vi sidder gerne både inde og ude!

Tak, maic827
Anmeldt 27. juli 2020 fra mobile enheder

Et yderst fremragende spisested, som laver velsmagende fusionsmad. Vi blev meget positiv overrasket og kommer helt sikkert igen, hvis vi kommer til Holbæk.

Tak, petervF6918LS
Anmeldt 18. juni 2020 fra mobile enheder

Meget lækker frisk sushi

Vi bestilte sushi Family big og 4 kyllingespyd til
6 vokse og 4 børn, som Take Away mad. Til en picnic tur til Rye Dyrehave ved det høje træ på bakken.
Fik meget lækket sushi med mange forskellige
dele og med tilbehør. Det smagte rigtig godt og var frisk.
Hilsen E,A,N,M,D,AM,D,A,A og N

Dato for besøg: maj 2020
Tak, 703nielsr
Anmeldt 8. marts 2020

Vi spiste "all you can eat" og det er ikke sidste gang vi gør det her. Rigtigt god sushi, god betjening, lidt lang ventetid men restauranten havde denne aften printer problemer, det fik vi dog afvide og vi blev kompenseret lidt i vores drikkevare. Vi gik derfra meget mætte og med en god oplevelse i bagagen.

Dato for besøg: marts 2020
Tak, 562katrinej

Rejsende, der kiggede på Mr mu, kiggede også på

Holbæk, Holbaek Municipality

Har du været i Mr mu? Fortæl om dine oplevelser!