“Skuffende oplevelse”
Anmeldelse af Cafe Svanen

Cafe Svanen

Bestilte Luksus smørrebrød, men det jeg fik var en kedelig omgang som jeg kunne have fået til der halve i ethvert supermarked.

Dato for besøg: december 2022
Tak, Rolf132

Anmeldt 29. juli 2022 fra mobile enheder

Bedste smørrebrød vi nogensinde har fået! Alle ingredienser er topkvalitet og smager af det de skal. Det er bare så lækkert!

Dato for besøg: juli 2022
Tak, Troels83dk
Anmeldt 19. maj 2022

Vi holdt møde på Svanen, alt var perfekt 12 dejlige hakkebøf stegt tilpas, og så en god pandekage med is, så det var 12 glade personer der forlod Svanen

Dato for besøg: maj 2022
Tak, Boblevin
Anmeldt 2. august 2021

Var på kunsttur i Pinsen, havde valgt stedet her og det fortrød vi ikke. Fik en udmærket treretters menu; startede med lækre asparges, fik derefter et godt stykke kalvefilet og til slut en udmærket dessert. Vi delte en flakse vin og prisen var yderst rimelig. Betjeningen var god og hurtig, desuden fik vi vores bord, en halv time tidligere end bestilt. Et lille charmerende spisested, bærer præg af "tidligere værtshus", men det gør bestemt ikke noget. De er kendt for deres gode smørebrød, men kan også andet!

Dato for besøg: maj 2021
Tak, Hans L
Anmeldt 3. juli 2021

Bestiller tre stykker smørrebrød, viste sig de havde glemt den ene, så måtte nævne for tjeneren. Men hvad værre er, de optræder på en liste hvor de reklamerer med at man kan betale med et kommunalt gavekort. Da jeg vil betale, bliver jeg mødt af en småsur ejer, der siger, at gavekortet kan han ikke få til at virke og han kan ikke ringe til Nets og siger arrogant "jeg kan ikke trylle". Så jeg må bruge dankort!!!! Fup og gamle aviser! Og tilmed at reklamere med at gavekortet kan bruges, hva fanden er meningen. Uforskammet

Dato for besøg: juli 2021
Tak, Guiden234

Rejsende, der kiggede på Cafe Svanen, kiggede også på

Holbæk, Holbaek Municipality

Har du været i Cafe Svanen? Fortæl om dine oplevelser!