“Super god mad og atmosfære ”

Cafe Svanen & Ællingen ApS

Vores første besøg på restaurant Svanen og absolut ikke det sidste. Lækker veltilberedt og velsmagende mad, til absolut rimelige priser. God betjeningen og atmosfære, vi kommer helt sikkert igen.

Tak, 598j_rgenn

Anmeldt 22. juni 2020

Kære Cafe Svanen
Tusind tak for en fantastisk god mad oplevelse med Jeres frokost buffet (ud af huset) d. 21.062020. Alt blev leveret på fade og lige til at sætte på bordet. Alt var indbydende og lækkert og der var RIGELIGT på alle fadene. De lune retter var bedre "end vor mor laver dem". Ros til Jer fra alle vores gæster og især fra os - vi kommer snart igen med en bestilling
Hilsen Hanne og Søren i Kyndeløse

Dato for besøg: juni 2020
Tak, Freedom508909
Anmeldt 11. juni 2020 fra mobile enheder

Vi fejrede fødselsdag med dagens menu: wienerschnitzel, brasede kartofler og skysovs. Vi endte med at måtte gå i baren for at bestille, da vi opgav at vente ved, bordet. Vi fik serveret en ok schnitzel men der var jord i de brasede kartofler med skræl og skysovsen havde intet med skysovs at gøre, men var en tyk geleagtig masse med klumper uden smag. Vi oplyste det til tjeneren, som påstod, at kartofler med skræl knaser! Ingen beklagelse men småsur attitude. Rigtig ærgerlig oplevelse, da vi ellers har haft rigtig god erfaring med dejligt smørrebrød på stedet, som også er hyggeligt sat i stand. Ingen aftensmad mere, kun smørrebrød i fremtiden!

Dato for besøg: juni 2020
Tak, KrissyWade
Anmeldt 25. maj 2020 fra mobile enheder

Rigtig god frokost

Undskyld, at jeg ikke tog billedet ved servering - var lidt for sulten - du går ikke forgæves til en omgang god mad, og ikke mindst dejlig service

Dato for besøg: maj 2020
Tak, PeterL405
Anmeldt 2. januar 2020

Vi bestilte deres Nytår menu 2019 og den var absolut acceptabel. Kunne godt risikere at bestille den igen næste år. Fint arbejde kokke drenge/piger !!!!

Tak, Henrik B

Rejsende, der kiggede på Cafe Svanen & Ællingen ApS, kiggede også på

Holbæk, Holbaek Municipality

Har du været i Cafe Svanen & Ællingen ApS? Fortæl om dine oplevelser!