“Lækkert veltilberedt mad og super hyggelig indretning.”
Anmeldelse af Restaurant Sidesporet

Restaurant Sidesporet
Anmeldt 6. august 2021 fra mobile enheder

Virkelig en god madoplevelse. Alt var uroligt veltilberedt og flot anrettet. Indretningen var hyggelig med hvide duge på bordene, blomstrer og lys.

1  Tak, LouiseWinther1234

Anmeldt 7. juni 2021 fra mobile enheder

Vi havde booket en overnatning på hotellet med aftensmad på restauranten. Virkelig lækker mad, hvor man blev mødt af et glad og venligt personale. Vi sad og spiste på terrassen med havudsigt. Kæmpe anbefaling, hvis man er i nærheden☀️

Dato for besøg: maj 2021
Tak, Nadiampoulsen
Anmeldt 14. november 2020 fra mobile enheder

Lækker to retters menu. Rødebederimmet torsk, lækker smag med sprødt tilbehør. Dejlig brasineret spoleben med lækre sauce og gratineret kartoffel. Mange lækre smage.
Derefter til koncert med Ivan Pedersen med band.
Hilsen A & N

Dato for besøg: november 2020
Tak, 703nielsr
Anmeldt 19. august 2020 fra mobile enheder

Frokost på Sidesporet vat en fornøjelse! Pænt udvalg af lækkert smørrebrød det virkelig er veltillavet!! Man bliver rigelig mæt af 3 stykker, og enkelte endda så store at de kan deles
Godt udvalg af øl og snaps, herunder lokale produkter
Ja, og udsigten taler for sig selv

1  Tak, mortens835
Anmeldt 6. august 2020 fra mobile enheder

Stjerneskud med asparges, rejer, grønne urter og sesam, fantastisk smag af en korrekt lavet fiskefilet i en yderst flot panering, kokken på sidesporet har ekstrem god forståelse af restaurantens råvarer!

Tak, madspapa

Rejsende, der kiggede på Restaurant Sidesporet, kiggede også på

Holbæk, Holbaek Municipality

Har du været i Restaurant Sidesporet? Fortæl om dine oplevelser!