“Lækkert smørrebrød”
Anmeldelse af Restaurant Sidesporet

Restaurant Sidesporet
Anmeldt 19. august 2020 fra mobile enheder

Frokost på Sidesporet vat en fornøjelse! Pænt udvalg af lækkert smørrebrød det virkelig er veltillavet!! Man bliver rigelig mæt af 3 stykker, og enkelte endda så store at de kan deles
Godt udvalg af øl og snaps, herunder lokale produkter
Ja, og udsigten taler for sig selv

Tak, mortens835

Anmeldt 6. august 2020 fra mobile enheder

Stjerneskud med asparges, rejer, grønne urter og sesam, fantastisk smag af en korrekt lavet fiskefilet i en yderst flot panering, kokken på sidesporet har ekstrem god forståelse af restaurantens råvarer!

Tak, madspapa
Anmeldt 5. februar 2020 fra mobile enheder

Min kæreste og jeg besøgte restauranten på hotellet i forbindelse med 1-overnatning. Vi fik månedens menu (hovedret og dessert). Personalet var i allerhøjeste grad serviceminded.
Maden var utrolig smuk anrettet, meget indbydende og veltillavet. Det var en fantastisk smagsoplevelse!
Jeg har besøgt restauranten en del gange igennem tiden, jeg har aldrig haft noget at klage over! Jeg glæder mig meget til at besøge jer meget snart igen! ❤️

Dato for besøg: februar 2020
Tak, Kronborg4300
hotelsidesporet, Direktør hos Restaurant Sidesporet, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. februar 2020

Kære Mikael

Tak fordi du tog dig tid til at lave en anmeldelse af dit ophold. Det sætter vi meget pris på.

Jeg er glad for at høre at I havde en dejlig aften hos os og vi glæder os til at byde jer velkommen igen snart.

Jeg har videregivet din anmeldelse til køkkenet og tjenerne :-)

Venlig hilsen
Therese Christiansen
Front Office Manager
Hotel Sidesporet

Anmeldt 12. december 2019

Hyggelig frokost med en veninde - vi er småt spisende så valgte kun en gang hønsesalat med hvidvin til og en dessert "brændende chokolade" med irsk kaffe.
Det hele var ovenud lækkert, specielt vil jeg fremhæve den "brændende chokolade" som smagte så englene synger. Prisen var rigtig fin og betjeningen i top med søde smilende og kvikke unge mennesker.
Det var en fin oplevelse som keg gerne gentager.

Dato for besøg: november 2019
1  Tak, katkir40
Therese S, Receptionschef hos Restaurant Sidesporet, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 13. december 2019

Kære gæst

Tusind tak fordi du tog dig tid til at skrive en anmeldelse af din oplevelse i restauraten - det sætter vi meget pris på

Jeg er glad for at du havde en dejlig oplevelse, og din ros er videregivet til personalet i både køkken og restaurant

Vi håber at se jer igen en anden gang :-)

Venlig hilsen
Therese Christiansen
Front Office Manager
Hotel Sidesporet

Anmeldt 4. september 2019 fra mobile enheder

Jeg kommer på Sidesporet jævnligt til møder, der også betyder spisning undervejs. Det er glimrende mad og prisen er rimelig. Serveringen er også ok.

Dato for besøg: august 2019
Tak, 250.756

Rejsende, der kiggede på Restaurant Sidesporet, kiggede også på

Holbæk, Holbaek Municipality

Har du været i Restaurant Sidesporet? Fortæl om dine oplevelser!