“Bliver ikke bedre”
Anmeldelse af Restaurant Linden

Restaurant Linden
Køkkener: Fransk
Anmeldt 22. august 2020 fra mobile enheder

Mad, vin og betjening i særklasse. Blandt fem bedste italienske restauranter i DK og klart egnens bedste spisested.

Tak, 770PeterH770

Anmeldt 16. august 2020

Familiefrokost. Maden perfekt. Skønne vine. Værtspar nærværende, glade og yderst servicerende. I får vores bedste anbefalinger

Tak, 404liseh
Anmeldt 7. august 2020 fra mobile enheder

Helt fantastisk lækker, virkelig smagfuld mad og en udsøgt betjening! Spændende og gode vine - der bliver ikke sparet på noget. Vi kommer helt klart igen, vi havde den dejligste aften!

Tak, mariakll
Anmeldt 2. august 2020

Sammen med et vennepar gæstede vi Linden d.31.7, hvor alt gik op i en højere enhed fra det øjeblik vi ankom til vi 4 timer senere takkede for en dejlig aften.
Atmosfæren er hyggelig, som på en restaurant i Italien, hvor værtsparet kræser om gæsterne. Maden og vinene var super. Kokken kom og hilse på - herligt.
Der var god plads mellem bordene, hvilket vi også satte stor pris på.
Vi glæder os meget over, at Holbæk har fået sådan et dejligt sted, som vi ser frem til at gæste igen.

2  Tak, 671kjeldb
Anmeldt 30. juli 2020 fra mobile enheder

En italiensk perle på markedspladsen i Holbæk. Dette hyggelige sted med hjemlig hygge får vores bedste anbefalinger. 1 for dejligt spisekort, 1 for venligt dygtigt personale, 1 for meget velsmagende mad - og det gælder alt vi smagte, 1 for at vi kunne smage på vinen inden vi valgte, 1 for god tid og helt sikkert 1 for på gensyn

1  Tak, Turist622

Rejsende, der kiggede på Restaurant Linden, kiggede også på

Holbæk, Holbaek Municipality

Har du været i Restaurant Linden? Fortæl om dine oplevelser!