“Holbæks bedste restaurant”
Anmeldelse af Restaurant Linden

Restaurant Linden
Køkkener: Fransk
Anmeldt 2. august 2020

Sammen med et vennepar gæstede vi Linden d.31.7, hvor alt gik op i en højere enhed fra det øjeblik vi ankom til vi 4 timer senere takkede for en dejlig aften.
Atmosfæren er hyggelig, som på en restaurant i Italien, hvor værtsparet kræser om gæsterne. Maden og vinene var super. Kokken kom og hilse på - herligt.
Der var god plads mellem bordene, hvilket vi også satte stor pris på.
Vi glæder os meget over, at Holbæk har fået sådan et dejligt sted, som vi ser frem til at gæste igen.

2  Tak, 671kjeldb

Anmeldt 30. juli 2020 fra mobile enheder

En italiensk perle på markedspladsen i Holbæk. Dette hyggelige sted med hjemlig hygge får vores bedste anbefalinger. 1 for dejligt spisekort, 1 for venligt dygtigt personale, 1 for meget velsmagende mad - og det gælder alt vi smagte, 1 for at vi kunne smage på vinen inden vi valgte, 1 for god tid og helt sikkert 1 for på gensyn

1  Tak, Turist622
Anmeldt 28. juli 2020 fra mobile enheder

Første gang vi besøgte jer, men bestemt ikke den sidste.
For hvor skal man efterhånden lede længe efter en restaurant som jeres, hvor det hele går op i en højere enhed.
Lige fra modtagelsen føler man sig bare rigtig godt tilpas i de hyggelige og flot istandsatte "stuer". Vejledningen og beskrivelsen af retterne, var super god og samtidig på et niveau, hvor alle kan være med.
Og endnu bedre blev det, da vi fik lov, at smage på vine, inden vi valgte - Sikke en gestus.
Maden var også bare gennemført lækkert lige fra de små snacks (uden beregning vel og mærke) til de tre lækre retter og ikke at forglemme lækre brød med dertilhørende italiensk olie, som det sig hør og bør
Vi kan på det kraftigste anbefale jeres dejlige restaurant, for hvor har I da fået skabt en perle i den historiske gamle bygning. Tusind tak for jer❤️ Viva Italia og Linden. Grazie mille.

1  Tak, christer_travels
Anmeldt 11. juli 2020

Kan klart anbefales! Et nyt frisk pust til Holbæk! Den bedste service! Man føler sig hjemme! Helt klart mig og min kærestes favorit sted! Et besøg værd! Pas på man bliver afhængig
Dejlig mad og skønne mennesker!
En oplevelse man ikke glemmer

Tak, Soes1994
Anmeldt 11. juli 2020

Værtsparret er imødekommende og meget hjælpsomme. Maden smager som, de gode steder, i Italien. Super gode vine. Jeg værdsætter der er rigeligt med plads imellem gæsterne.

Tak, MortenD211

Rejsende, der kiggede på Restaurant Linden, kiggede også på

Holbæk, Holbaek Municipality

Har du været i Restaurant Linden? Fortæl om dine oplevelser!