“Italiensk når det er bedst”
Anmeldelse af Restaurant Linden

Restaurant Linden
Køkkener: Fransk
Anmeldt 1. februar 2020 fra mobile enheder

Autentisk Italiensk når det er bedst. Holbæks bedste restaurant. Besøgte stedet en januar-aften og blev meget imponeret. Værten er ekstremt entusiastisk omkring Italienske egnsretter og Italienske vine. Menuen er kort og enkel - og retterne får een til at drømme sig til en solbeskinnet Piazza i Syditalien. Værten/ejeren er ekstremt gæstfri og gør 120% for at gæsterne skal føle sig hjemme. Og sikke en vinkælder af formidable Italienske vine - til absolut fornuftige priser. Vores nye favoritrestaurant.

1  Tak, ErikZT

Anmeldt 19. januar 2020 fra mobile enheder

Vi havde en rigtig hyggelig aften med lækker mad og fantastisk service. Restauranten er helt klart et besøg værd!

1  Tak, NannaH91
Anmeldt 10. november 2019

Værtsparret sørgede for en rigtig dejlig aften. Fin beskrivelse af hvilken mad man står for. Meget dygtig Italiensk kok. Huset har en stor vinkælder = noget større end kortet antyder hvorfor værten bør inddrages i valget af vind. Hans viden om vin er ikke bare stor men hans serviceniveau og rådgivning var superb og vi endte med at få den perfekte Italienske vin til et meget dejligt og lækkert måltid mad. Hyggelig atmosfære.
Vi siger tusind tak og kvitterer med max. stjerner.

Dato for besøg: november 2019
1  Tak, Henrik M
Anmeldt 9. oktober 2019

kulinarisk udmærket, prisen dog al for høj i f t menuen.
Man skal være opmærksom på, at pris kun er for kød/fisk, tilbehør kommer oveni prisen på menukortet.

Dato for besøg: august 2019
Tak, SSPOULSEN
Anmeldt 8. september 2019 fra mobile enheder

Restaurant Linden “revolutionerer” Holbæk med autentisk og lækker indretning formidabelt værtsskab og helt igennem lækker italiensk middag sammensat af kokken.
Skønt med vinsmagning under middagen.
Linden er igen i top i Holbæk.
Tak for en dejlig aften hos jer.

Dato for besøg: september 2019
1  Tak, 52oleh

Rejsende, der kiggede på Restaurant Linden, kiggede også på

Holbæk, Holbaek Municipality

Har du været i Restaurant Linden? Fortæl om dine oplevelser!