“Varme drikkevarer og kedelig”
Anmeldelse af Café Vivaldi - Holbæk

Café Vivaldi - Holbæk
nr. 23 af 96 Restauranter i Holbæk
Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 10. august 2020 fra mobile enheder

Varme drikkevarer og kedelig mad.
Vi var til frokost lørdag den 8/8 2020.
Vi bestilte en hyggetallerken, clubsandwich, beet benefit samt et glas cola og en hyldeblomst med bobler. Så langt så godt.
Spurgte for øvrigt om man kunne bestille en halv nachos ret, det var på ingen måde muligt, så det sprang vi så over.
Drikkevarerne var varme, så de var ikke til meget nytte på denne smukke lørdag.
Clubsandwich havde udover det sædvanlige indhold som kylling, bacon, salat og karrydressing, fået tilsat blåbær og æbler, det var en meget fri fortolkning af en klassiker som kaldes en Club Sandwich. Det var en overraskende tilføjelse, som i gerne må sløjfe igen, eller kalde sandwichen noget andet. Brødet så lækkert ud, men var ristet til meget hårde brødskiver.

Hygge tallerkenen var der ikke meget hygge over, retterne lå på tallerken og skreg til hinanden, enten var tallerkenen for stor eller retterne for små.
Et sølle stykke røget laks ovenpå en skefuld hytteost fra en dåse, et stykke parmaskinke til to stykker melon, et tyndt stykke brieost, en chokolademousse igen med blåbær. Det var ikke særligt indbydende og så kedeligt ud, og smagen var udeblevet.
Tunmoussen var ok.

Beet Benefit havde en god smag og tilpas med bid af ingefær, men den var lunken, i den varme der var den dag blev det desværre en kedelig oplevelse alligevel.

Vi var alle tre enige om at maden var bedre da restauranten lå på den modsatte side af Ahlgade.

Så vi kommer sandsynligvis ikke tilbage, der er heldigvis andre bedre restauranter på Ahlgade.

Tak, 973carstenh
cafevivaldi_dk, Markedsføring hos Café Vivaldi - Holbæk, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 24. august 2020

Hej Carsten.
Mange tak for din anmeldelse og feedback.
Jeg er ked af at høre, at vi ikke levede op til Jeres forventinger. Du er meget velkommen til at sende din anmeldelse og telefonnummer til os på kundeservice@cafevivaldi.dk, så vil vi se yderligere ind i det.
Rigtig god dag //Anna

Anmeldt 13. juli 2020 fra mobile enheder

Fik den sødeste betjening på stedet til et glas vin "med top". Vi endte med at blive siddende til aftensmad og fik serveret dejlig og veltilberedt mad. Deres burger kan anbefales! I deres app kan man samle point til næste køb på stedet - husk at vis den ved baren.

Tak, KrissyWade
cafevivaldi_dk, Markedsføring hos Café Vivaldi - Holbæk, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 19. juli 2020

Hej KrissyWade.
Hvor er det dejligt at høre, at i havde en skøn aften hos os. I er altid velkomne til at komme igen //Anna

Anmeldt 10. juli 2020 fra mobile enheder

Pas på mågerne, spiste frokost og måtte slås med store måger, der blev ikke ryddet af hurtigt nok så mågerne sad og spiste rester. Ulækkert og hvad med hygiejnen?

1  Tak, klauso181
cafevivaldi_dk, Markedsføring hos Café Vivaldi - Holbæk, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 12. juli 2020

Hej klauso181.
Tak for din feedback. Jeg har noteret din kommentar omkring afrydningen. //Anna

Anmeldt 9. januar 2020

Dejlig restaurant - store lækre måltider - til ok priser. Og så sidder man godt i stolene. Der er hyggeligt og rart

Tak, Erling J
cafevivaldi_dk, Gæsteansvarlig hos Café Vivaldi - Holbæk, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 13. januar 2020

Hej Erling J:-) Tusind tak for din gode anmeldelse, den betyder meget for os :-) Det er dejligt at læse at du kan lide vores mad, caféen og at mine kollegaer har ydet en god service :-) Rigtig go' dag og på gensyn :-) Venlig hilsen Sara- Vivaldi Kundeservice

Anmeldt 3. november 2019 fra mobile enheder

God frokost stort lokale meget mad prisen lidt i den høje ende. Åben på en søndag hvor Holbæk hovedgade ellers er lukket

Dato for besøg: november 2019
Tak, jcr441
cafevivaldi_dk, Gæsteansvarlig hos Café Vivaldi - Holbæk, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 11. november 2019

Hej Jcr441:-) Tusind tak for din gode anmeldelse, den betyder meget for os :-) Dejligt at læse I havde en go' oplevelse hos os :-) Rigtig go' dag og på gensyn :-) Venlig hilsen Sara- Vivaldi Kundeservice

Rejsende, der kiggede på Café Vivaldi - Holbæk, kiggede også på

Holbæk, Holbaek Municipality

Har du været i Café Vivaldi - Holbæk? Fortæl om dine oplevelser!