“Mulighed for frokost en mandag”

Orø Forsamlinsghus Restaurant
nr. 26 af 96 Restauranter i Holbæk
Anmeldt 4. august 2020 fra mobile enheder

Få steder har åbent for mad en mandag i august, vi søgte her på TripAdvisor for faldt over de gode anmeldelser for forsamlingshuset.
Bestilte salat med rejser og laks. Fint frisk og smagte godt. Portionen var ikke stor. De fleste andre bestilte smørrebrød, som så lækkert ud, det tager vi næste gang.
Hyggeligt lille sted ikke noget fansy.

Tak, 928heidit

Anmeldt 27. juni 2020 fra mobile enheder

Det var foreningen selv der drev stedet da vi var der, så udvalget var ikke stort, til gengæld var tingene friske. Vi prøvede deres smørrebrød, som de kalder håndmadder. Super flot portion, meget frisk, lækkert brød. Priserne var også meget fair. Smilende betjenning, som var meget nærværende og havde tid til en snak om stedet mm. Absolut et besøg værd, hvis man er på rundtur.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, the_captain_dk
Anmeldt 19. september 2019

Var på en rundtur og kom tilfældig forbi, da der var god tid til færgen mod Holbæk.
Forpagteren var sendt på velfortjent ferie og bestyrelsen var vikarer.
Fik 2 gode flæskestegs sandwich og en yderst skøn betjening. Bliver yderlig informeret om at færgen til Holbæk var driftsindstillet og vi måtte returer til Hammer bakker. TAK

Dato for besøg: september 2019
1  Tak, Kurt B
Anmeldt 24. april 2019

Var her til en frokost ifm. en MC tur til øen. Det var super hyggeligt, men desværre måtte de melde udsolgt på mad, kort tid efter at vi var kommet. Synd for de gæster som kom efter os. Maden var en platte med alm. dansk mad - sild, leverpostej, mørbradbøf, fiskefilet og ost. Dejligt

Dato for besøg: april 2019
Tak, Hanne B
Anmeldt 20. august 2018

Fredag aften har man valgt at lave en lille buffet met med 3-4 forskellige retter. Det var meget velsmagende og der var nok. Synd at Forsamlingshuset kun har åbent ganske få dage om ugen, så man ikke kan regne med, hvornår man kan komme og spise.

Dato for besøg: juli 2018
Tak, Bente V

Rejsende, der kiggede på Orø Forsamlinsghus Restaurant, kiggede også på

Holbæk, Holbaek Municipality

Har du været i Orø Forsamlinsghus Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!