Anmeldt d. 23. juli 2020

En Smukt beliggende campingplads med smukke solnedgange i rolige omgivelser. . Pæne og renlige forhold pænt fælleshus og mange aktiviteter til børn og dejligt ishus. Helt sikkert et sted vi kommer igen.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, bok526
Anmeldt d. 17. juli 2020 fra mobile enheder

Vi havde booket shelterplads til 8 mennesker men de havde af en uvis grund kun booket til 4 så vi måtte lave alverdens nødløsninger. Derudover lækker campingplads og stranden er god, især når man først kommet ud i vandet

Dato for ophold: juli 2020
Tak, Andreas L
Anmeldt d. 11. juni 2020

Fred og ro ved stranden. Handicapvenlig adgang til hytten og fin plads til parkering.
Hytten var ren og dejlig og vi var glade for vores sjove naboer.
Toiletterne var også rene og der er mønt-bad.
Vi spiste morgenmad ved stranden.

Dato for ophold: juni 2020
Tak, Just_a_traveler_86
Anmeldt d. 28. juli 2018 fra mobile enheder

Er lige kommet hjem efter knap 3 uger og 2. Gang vi har været der.

Orø Strand camping og hytteby er en overset "naturperle". Her få du alt hvad du har brug for, pæne og rene toilet- og badefaciliteter, dejligt fælleshus med godt køkken, stor legeplads, saunagus, søde og hårdtarbejdende værter som vil gøre ALT for at du får det bedste ophold. Her er både mulighed for at campere i egen vogn eller telt eller du kan leje en hytte som findes i forskellige størrelser.
Beliggenhed er perfekt lige ned til stranden og man får en af Danmarks smukkeste solnedgange med i prisen. Naturen omkring campingpladsen er meget smuk og indbyder til gå- og cykelture. Du kan leje cykler på pladsen.
Det eneste lille minus er at der ved ophold på Orø ikke kan forventes at spisesteder på Orø har åbent alle dage og der er kun en handlemulighed på øen. Der mangler en café på campingpladsen, men der findes et dejligt ishus.

Kan varmt anbefales.. Vi kommer helt sikkert igen #ØropåOrø

Dato for ophold: juli 2018
Tak, Pernille H
Anmeldt d. 14. juli 2018 fra mobile enheder

Overvejer du at holde stor fest, bryllup eller ferie, så skynd dig at finde et andet sted - for du kan ikke forvente at de overholde selv den mindste aftale.

Hvis du har en bookning, ville jeg se få den bekræftiget med et screenshot fra booking systemet og ikke kun bare pr. mail, for det betyder intet for dem.
Også selv om det er blevet bekræftet af flere omgange, både skrifteligt og mundtlig, hvilket jeg desværre har været ude for.
Efterfølgende blev jeg beskyldt for ikke at have en aftale eller booking, hvilket jeg tydeligvis havde.
Konfrontere du dem efterfølgende med dette, er kommunikationen meget nedladende.

Må jeg anbefale et af husene i nærheden - de kan nemt bookes, og her kan den dejlige solnedgang nydes.

Dato for ophold: juli 2018
Tak, Michael S