Anmeldt d. 5. august 2021 fra mobile enheder

Vi har sommerhus i nærheden og har hørt rigtig godt om restauranten. Vi bestilte aftenmenuen til 3 personer og havde en virkelig god madoplevelse, udsigt og ikke mindst service. Alt i alt en rigtig god oplevelse. Vi kommer igen og prøver jeres frokost. :-)

Dato for ophold: august 2021
Tak, Azubal
Anmeldt d. 20. juni 2021

Vi er en gammel rejsegruppe som havde bestilt opholdet på Hørby Færgekro for 9 måneder siden, 2 suiter med havudsigt og 5 af de andre bedste værelser, 3-retters om fredagen, og 5-retters om lørdagen. Stor var overraskelen ved ankomst, da vi fik vide at vi var de første gæster på "den nye kro". Kroen havde lige fået ny ejer, som ikke vidste ret meget om vort selskab. Vores lovede værelser var alle under renovering, og vi blev henvist til noget helt andet og meget mere spartansk. Men den nye ejer Finn og hans datter Jane var lige så kede af det som vi var, og vi blev enige om, at med fælles indsats og god indstilling, så ville vi få en rigtig god weekend. Og det fik vi! Finn, Jane og det øvrige fantastiske personale vidste ikke hvad godt de skulle gøre for os, og bortset fra værelserne, var alt i top klasse. Vi blev enige om, at det her tager vi på stiv arm, og samarbejdet blev en success. Vi kunne ikke få bedre service, vi kunne ikke have et mere hyggeligt personale, maden var førsteklasses og i gode mængder begge dage, der blev serveret den lokale cider på kroens tagterrasse, og alt sammmen og ikke at forglemme den fantastiske udsigt gjorde at weekenden blev perfekt, der var ingen som fokuserede på værelserne. Så godt var det, at vi besluttede enstemmigt at give Finn og hans personale en chance mere, så vi kommer til Hørby også på den næste sammenkomst, det er første gang i 17 år at vi kommer til det samme sted to gange.
Al ros til personalet på Hørby Færgekro, vi glæder os allerede til det næste besøg!

Dato for ophold: juni 2021
Tak, LidvinV
Anmeldt d. 3. oktober 2020 fra mobile enheder

Vi havde booket et ophold med 2 overnatninger indeholdende 2 retters menu begge aftener samt morgenmad. Betjeningen er rigtig god og aftensmaden var meget lækker og i rigelig mængde. Morgenmad er med sparsomt udvalg, men ok. Seng på værelset var overraskende god med elevation. Beliggenheden er rent udsigtsmæssigt helt fantastisk. Covid-19 restriktioner efterleves til fulde. Ikke sidste gang vi har været her.

Dato for ophold: oktober 2020
Tak, janberg71
Anmeldt d. 19. august 2020

To nætter på kroen. Venlig betjening, mad på det jævne. Vi havde værelse hvorfra der var udsigt over vandet til Holbæk. Her som andre steder er det svært at overholde COVID-19 afstands kravene.
Alt i alt så var vi tilfredse med opholdet. Vi en var god.

Dato for ophold: august 2020
Tak, FinnFrandsen
Anmeldt d. 11. august 2019 fra mobile enheder

Dejligt hotel, venligt og imødekommende personale.
Det gastronomiske lidt blandet - morgenmaden meget skrabet.
Meget alternativt stjerneskud, og har aldrig før fået brun sovs til winersnitchel.
Beliggenheden fantastisk, hotellet lidt slidt værelserne meget små, kunne godt trænge til en make over.

Dato for ophold: august 2019
Tak, avakker