Anmeldt d. 21. oktober 2018 fra mobile enheder

Super dejlig campingplads at holde efterårsferie på, poolen er overdækket og 25 gr. Spa'en er udendørs og man bestiller tid til den, så man kan nyde den alene. Gode aktiviteter både ude/og indendørs. Toiletter,bad og køkken er pænt rent
Dejlige omgivelser til gåture.
Vi var 2 voksne og 2 børn (drenge) på 9 og 13 år, og vi havde en dejlig ferie.

Dato for ophold: oktober 2018
Tak, Tina F
Anmeldt d. 3. september 2018 fra mobile enheder

Den skønneste campingplads på Vestsjælland
Ikke så stor en plads med har at hvad man som campingst har brug for
Dejlig poolområde skøn legeplads både for store og små
Pæne rene toiletter og baderum
Flink værtsfolk

Dato for ophold: september 2018
Tak, Dorthe K
Anmeldt d. 28. juli 2018 fra mobile enheder

Vi bookede tre pladser ved siden af hinanden, på nettet og ringede for at sikre os at vi lå ved siden af hinanden.
Da vi ankommer er det kun to af os der ligger ved siden af hinanden og den tredje et helt andet sted på pladsen. For at vi kan ligge ved siden af hinanden skal vi betale 10 kr ekstra pr dag pr plads!!! Så vi betaler lige lidt ekstra for deres fejl. Ikke engang et undskyld.. Teltet som en af os ligger i får så en plads der nærmest kun indeholder sten. Så fodmassage fik vi da i løbet af ugen.

Personalet er på ingen måde venlige og imødekommende.

Badene ved poolen og toiletterne er beskidte

Hjemmesiden giver et billede af at man ligger lige ud til fjorden. Hvis man graver sig igennem flere meter hæk, en kornmark og en sti, ja så ligger man lige ud til fjorden!!

Grundet vores egen hygge og selskab så var det en god ferie, men vi kommer ikke igen.

Dato for ophold: juli 2018
3  Tak, KristaD210
Anmeldt d. 23. juni 2018 fra mobile enheder

Feriehytterne indeholder ingen småfornødenheder, så ALT skal medbringes hjemmefra - selv toiletpapir.
Heldigvis er der indkøbsmuligheder tæt på.

Hyggelig og stille plads, i bunden af et villakvarter, helt ud til fjorden.
Ingen støj fra omkringliggende steder.
God service.

Dato for ophold: juni 2018
1  Tak, Sune S
Anmeldt d. 22. januar 2018 fra mobile enheder

Holbæk fjor camping
Er en super lækker campingplads både til familie og par
Ligger i skøn natur men også tæt på Holbæk som er en god by at handle i
Vi skal ligge fast forår - sommer og efterår på pladsen og glæder os til dette
Vi har kun prøvet den i kortere ferie men blev forelsket i pladsen fra starten

Dato for ophold: januar 2018
Tak, Dorthe K