“Ganske rimelige sushi”
Anmeldelse af Kiyomi Sushi

Kiyomi Sushi
nr. 32 af 96 Restauranter i Holbæk
Anmeldt 8. august 2021 fra mobile enheder

Glimrende sushi, meget sjovt med robotservering. Fog var ventetiden til tider lang, og prisen også til den dyre side i forhold til kvaliteten.

Tak, 370klause
Anmeldt 13. juli 2021

Dejlig sushi. Bestilte telefonisk take-away, man kan også bestille via hjemmesiden. Alt var klar, da vi skulle hente, pænt og delikat pakket og klar til servering. Crispy rejer i rispapir var meget lækre og lidt andeledes, idet de indeholdt salat i stedet for ris - god idé som supplement til den klassiske sushi. Man kan også spise på stedet og få serveret af en rullende robot.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, kirskirskirs

Rejsende, der kiggede på Kiyomi Sushi, kiggede også på

Holbæk, Holbaek Municipality

Har du været i Kiyomi Sushi? Fortæl om dine oplevelser!