“Aftensmad”
Anmeldelse af Perron 1

Perron 1
nr. 18 af 96 Restauranter i Holbæk
Anmeldt 4. august 2020

Det var noget møg, og vi kommer ikke der igen.
Det mad vi fik smagte Ikke er noget, ud over det så var der æg på en af burgerne det var ikke lavet færdig.
Alt i alt var det ikke en særlig god oplevelse, og vi vil til hver en tid foretrække et andet sted at spise vores mad.

1  Tak, bassemand111

Anmeldt 22. juli 2020 fra mobile enheder

Fantastisk pizza - god service!
Vi kommer helt sikkert tilbage næste gang, vi kommer til Holbæk!!! :)

Tak, 99gitteo
Anmeldt 3. november 2019 fra mobile enheder

Super service - hurtig ekspedition - lækker (byens ubetinget bedste - måske DK’s bedste) pizza. God stemning og en stor tommel op herfra

Dato for besøg: november 2019
1  Tak, michaelmjonsson
Anmeldt 28. oktober 2019

Vi var to gutter på Perron 1 og spise et par bøfsandwich med pebersauce. Der var totalt udsolgt men vi blev lige klemt ind på et extra bord. Ejeren og en ung servitrice spænede rundt, og inden vi havde fået sat os blev der en karaffel vand og nogle lækre brød og dips kom der også. Da vores mad kom opdagede ejeren efter 20 sekunder at den ene af os er handicappet og den ene arm virker ikke, og tilbyder så at skære hans mad ud. På trods af enorm travlhed var han ovre 2-3 gange for at høre om alt var ok. Vi kommer gerne igen

Dato for besøg: oktober 2019
2  Tak, henrik1245
Anmeldt 9. oktober 2019

Her kan man virkelig mærke den gode atmosfære og glæde ved at lave traditionelle italienske pizzaer. Når man kommer får man helt automatisk hjemmelavet brød med chili pesto og aioli samt en kande vand. Maden er helt fantastisk vi startede med at dele 2 hvidløgs brød (kan anbefales) og de efterfølgende pizzaer vi fik (nr. 8,9,11 og 12) kommer fra en brændefyret stenovn og er nok nogle af de bedste vi nogensinde har smagt. Skal helt sikker prøves igen.

Dato for besøg: oktober 2019
1  Tak, JthPG

Rejsende, der kiggede på Perron 1, kiggede også på

Holbæk, Holbaek Municipality

Har du været i Perron 1? Fortæl om dine oplevelser!