“Ikke pengene værd”
Anmeldelse af Orø kro

Orø kro
nr. 58 af 96 Restauranter i Holbæk
Anmeldt 5. juli 2020

En noget trist oplevelse. Betjeningen var ikke imponerende, ingen vegetarretter på menukortet (trods annonceret på hjemmesiden), drikkevarer inkl. postevand var alt for dyrt og hygiejne ikke i top.

Tak, RebeccaV1154

Anmeldt 26. juni 2020 fra mobile enheder

Vi ventede 1,5 time på noget elendigt mad. Bøfferne skulle ha været af bedre kvalitet, men det kunne ikke smages. Meget sejt og smagte generelt rigtig dårligt. Det bedste vi har at sige er at vinene var okay...

Tak, J4891KBjanc
Anmeldt 11. juni 2020 fra mobile enheder

Jeg havde booket et ophold med min veninde via Smartbox, og der var åbenbart gået noget galt i kommunikationen mellem Orø Kro og Smartbox. Så der var ingen reservation til os og “værtinden” brugte en del tid på at bebrejde os, at vi ikke havde bestilt direkte hos Orø Kro. Det står der ingen steder at man skal og vi havde fået en bekræftelse på vores reservation fra Smartbox. Hun finder til sidst et værelse til os, men i en tilbygning som i den grad trængte til en overhaling. Der var utrolig meget kalk i håndvasken på badeværelset og der var byttet rundt på varmt og koldt hanerne.. :-/
Udsigten var bestemt ikke god, men kroen ligger i et naturskønt område, som inviterer til gåture.
Inkluderet var en 3-retters menu, og det er maden og den mandlige tjener der hiver anmeldelse op fra 2 stjerner til 3. Det var lækker mad og der var rigeligt af den. Men en anbefaling herfra vil være at investere i salt og peber kværne i stedet for små “papirsposer” med salt og peber..

Tak, 566perniller
Anmeldt 7. juni 2020

Vi var meget overraskede over, hvor stor forskel der var på menuen fra sidste år og til denne gang. Det var så lækkert og indbydende, og smagte så dejligt, at deres kok fortjener nogle stjerner. For første gang havde jeg lyst til at fotografere maden, inden jeg begyndte at spise ( ellers en uvane). Og så var der RIGELIGT af den. Betjeningen var venlig og kompetent. Værelserne var nyindrettede og rene og pæne. Og ikke mindst prisen var i den lave ende.

Tak, Bente V
Anmeldt 1. december 2019 fra mobile enheder

Vi var der i sommeren 19 til grillbuffet.
Alt kød var råt og kylling var blodig.
Brødet var godt men ikke gennembagt.
Betjeningen var forfærdeligt og tjeneren var så uforskammet at det var provokerende.
Ingen beklagelse, rabat, forståelse bare sure miner og uforskammethed.
Hop kroen over og tag et smut til Holbæk at få lidt god mad.
1 år fra nu er forpagteren konkurs og måske kommer der nogle til der har lysten til maden og gæsten.

Dato for besøg: august 2019
Tak, notonlymyusername

Rejsende, der kiggede på Orø kro, kiggede også på

Holbæk, Holbaek Municipality

Har du været i Orø kro? Fortæl om dine oplevelser!