Tyrkisk Bad☀️💦

DayTrip66552219126
Århus, Danmark
fra mobile enheder

Anmeldt d. 6. juni 2021 fra mobile enheder

Dejligt sted med professionelt og behageligt personale. Luksuspakken ved tyrkisk bad kan varmt anbefalet. Kæmpe anbefaling fra det jyske

Dato for oplevelse: maj 2021
Tak, Nadiampoulsen
Anmeldt d. 6. juni 2021 fra mobile enheder

Super skøn oplevelse. Vi havde bestilt luksuspakken, og den levede helt op til forventningerne. Kan varmt anbefales!

Dato for oplevelse: maj 2021
Tak, DayTrip66552219126
Anmeldt d. 24. februar 2019

En super selvforkælelses-oplevelse i de skønneste omgivelser. Selve stedet er rent pænt, roligt og venligt. Massagen er kompetent og sæberne og olierne er økologiske. Et super venligt personale. Massage, dampbad, sauna, udendørs spa med 40 gr varmt vand samt en kold spa.

Dato for oplevelse: februar 2019
1  Tak, Stephenlindenhoff
Anmeldt d. 5. januar 2019 fra mobile enheder

Vi nød begge det dejlige tyrkiske bad med supervenligt personale. Lækker oplevelse for krop og sind. Dejligt at mærke temperaturforskellene. Efter badet benyttede vi udendørskarene - både den på 10 grader og den på 40. Fantastisk oplevelse, og første gang vi var i koldt vand.
Dejlig afslappende område med drikkelse og frugt. God plads til et stort selskab. Vi kommet helt sikkert tilbage igen

Dato for oplevelse: januar 2019
Tak, May-Britt J
Anmeldt d. 6. november 2018

Skøn massage og ren velvære. Fantastiske omgivelser med udsigt over vandet når man sidder i det varme udendørs kar.

Dato for oplevelse: august 2018
1  Tak, Gitte J