“Lækker Fisk og skalddyr tapas af højeste kvalitet”
Anmeldelse af Restaurant SuRi

Restaurant SuRi
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Beskrivelse: Vi bliver dagligt forkælet med de lækreste lokale råvarer, og vi ynder at tilberede dem i klassiske og velsmagende serveringer, på en meget uformel og nærværende måde, om det er i vores flotte maritime restaurant, eller på den store terrasse i første række til Holbæks gamle havn.

Søster og svoger til 70 års fødselsdag. Vi havde bestilt fiske og skalddyrs tapas til 4 pers.
Hentede det lækre tapas kl. 11.30. Der var mange flotte og smagfulde små retter. Hellefisk, store rejer, krabesalat, fiskeruller, tunfisk, rejesalat og dejlig maltrugbrød. Alle meget tilfredse. Det gør vi en anden gang.
10 jan 2023

Mvh. Le, He, An - 70 år & Ni

Dato for besøg: januar 2023
1  Tak, 703nielsr

Anmeldt 29. december 2022 fra mobile enheder

Det er ikke fortjent at denne restaurant er rangeret som den 2. bedste i byen!
Stedet var ok hyggeligt, men betjeningen er mildest talt elendig.
Vi bestilte helaftens oplevelsen med vin menu til og tilkøbte 2 østers og bobler.
Hele vejen igennem får vi intet af vide om vinen, vores tjener ved simpelthen ikke noget. Hun begynder dog at læse på etiketten så hun kan oplyse om land og drue…
Vi bestilte gratineret østers og fik en østers med en klat smeltet ost på - det er ikke gratineret!
At de også tager 110 kr for vand er jo fuldstændig til grin.
Maden kom ind med sådan en fart at vi næsten ikke havde tygget færdigt før den næste kom ind.
Vi var færdige 2 timer og et kvarter efter vi kom og var næsten 3000 kr fattigere.,
Det er en ommer!!!

Dato for besøg: december 2022
2  Tak, amstaghoj
Anmeldt 23. oktober 2022 fra mobile enheder

Personalet fremtrådte uengageret. Serveringen skulle bare overståes.
Maden var kold, og smagsoplevelsen var under middel. Lokalet var meget støjende, og stemningen virkede mere som en oktober ølfest end et spisested, som før har været i den højere ende. Vinen var for dyr i forhold til dens kvalitet.
Vi savner tiden fra Elmely kro.
Dette sted kommer nu langt ned på vores liste.

Dato for besøg: oktober 2022
3  Tak, DorteB77
Anmeldt 8. oktober 2022

Vi fik to frokostanretninger bestående af et Stjerneskud og en Pankostegt fiskefilet.
Begge retter var veltillavede og smagte fremragende. Personalet var venligt og imødekommende - kommer ofte og meget gerne på Restaurant SuRi, der efter vores mening har en helt særlig - næsten "Manhattan-agtig" stemning

Dato for besøg: september 2022
Tak, QVO-VADIS
Anmeldt 16. august 2022 fra mobile enheder

Maden smagte godt indtil vi fik to ben i kyllingen i Cæsar salaten. Vi fik en øl i kombination men måtte betale fuld pris for salaten. Desværre ikke godt nok

Dato for besøg: august 2022
1  Tak, idakarina

Rejsende, der kiggede på Restaurant SuRi, kiggede også på

Holbæk, Holbaek Municipality

Har du været i Restaurant SuRi? Fortæl om dine oplevelser!