“Familie frokost”
Anmeldelse af Restaurant SuRi

Restaurant SuRi
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Levering, Reservationer
Beskrivelse: Vi bliver dagligt forkælet med de lækreste lokale råvarer, og vi ynder at tilberede dem i klassiske og velsmagende serveringer, på en meget uformel og nærværende måde, om det er i vores flotte maritime restaurant, eller på den store terrasse i første række til Holbæks gamle havn.
Anmeldt 8. august 2021

Super lækker frokost og lækker børne portioner fantastisk udsigt på kanten af havnen meget sød tjener og god service kommer gerne tilbage.

Tak, Pia H

Anmeldt 5. august 2021 fra mobile enheder

Bestilte deres frokost platte der består af to serveringer:

1 lækker paneret hvid fisk og almindelig karry sild

og 45min senere !

2 sublim kold røget og medaillon af oksemørbrad med svampe. Kødet var lækkert, men tilbehøret en 1/4 champignon og noget sauce.

Brødet ville have været lækkert hvis det ikke var tørt

Så på trods af høj sol, udsigt over vandet i Holbæk havn, ikke en oplevelse der kan anbefales.

Har bestemt bestanddelene til en succes, men underbemand og personale der virkede trætte, ødelagde oplevelsen.

1  Tak, 853mikkels
Anmeldt 27. juli 2021 fra mobile enheder

Maden var ok men ikke en oplevelse.
Hver gang man bestiller noget går der min. 30 min før det kommer, om det så er øl eller regningen.
Prisen er for højt i forhold til det man får.
Service er helt i bund og de er ikke klar over hvad hinanden laver.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, frederikg877
Anmeldt 27. juli 2021

Super dårlig betjening, jeg har sjældent oplevet det så slemt. Folk begyndte at sidde og snakke blandt bordene og vi var langt fra de eneste med den oplevelse. Når man bad om en ny øl/vand såvel som regningen skulle man spørge begge tjenere på skift og der skete stadig intet før 40 minutter senere. Maden var fin, ikke det mest spændende mad, men var udemærket. Betjeningen trækker klart ned.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, 373silkeo
Anmeldt 25. juli 2021

En god udsigt, maden var god og lækker, smilende og servet mindet personale, selvom vi sad ude, var serveringen iorden

Dato for besøg: juni 2021
Tak, ilse s

Rejsende, der kiggede på Restaurant SuRi, kiggede også på

Holbæk, Holbaek Municipality

Har du været i Restaurant SuRi? Fortæl om dine oplevelser!