“Dejlig placering”
Anmeldelse af Restaurant SuRi

Restaurant SuRi
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Beskrivelse: Vi bliver dagligt forkælet med de lækreste lokale råvarer, og vi ynder at tilberede dem i klassiske og velsmagende serveringer, på en meget uformel og nærværende måde, om det er i vores flotte maritime restaurant, eller på den store terrasse i første række til Holbæks gamle havn.
Anmeldt 20. august 2020

Med nem parkering og udsigt bl.a. til havn og Tuse Næs fra terrassen indtog jeg en nydelig fisketallerken med friske kammuslinger, kulmule og en rigtig god og rigelig røget laks. Min ledsager fik uden for menukortet køkkenet til at anrette en vegetar tallerken. Nok ikke deres spidskompetence. Blev ledsaget af et par glas husets rose og da restauranten uforståeligt ikke serverer postevand måtte vi ty til dyr flaskevand, som var proppet af ved serveringen. Den lune chokoladefordant med tilhørende lækker is og bær var desværre lidt længe undervejs, så den ledsagende kaffe ikke længere var varm. Lidt travl men ok betjening.

Tak, BOSSER2013

Anmeldt 10. august 2020

Vi spiste en af de bedste middag i flere år på Suri en aften i august.
Vi var 2 der skulle spise, og for at kunne smage så meget forskelligt som muligt, valgte vi at bestille spisekortets samtlige forretter. Vi fortalte tjeneren, at vi planlagde at dele alle retterne og tjeneren spurgte om vi ville have retterne én for én samt tilbød os ekstra tallerkener til retterne. Maden kom i et perfekt tempo og de lettere innovative retter var lækre lavet på gode råvarer, alt var i fantastisk balance og der var ingen svipsere undervejs. Servicen var både personlig og virkelig god med en stor viden omkring den mad der blev serveret. Vinen som blev bestilt pr. glas var rigeligt skænket og var perfekt til maden. Den samlede regning på lidt over 1100 kr. for 2 var mere end rimelig. Vi kommer uden tvivl snart igen.

Tak, Frisenvang
Anmeldt 29. juli 2020

Desværre må jeg tilslutte mig de mange knabt så gode anmeldelser af SuRi.
Jeg havde ellers de bedste minder om restauranten fra da jeg besøgte den sidst for 15 år siden.
Her var maden og servicen i top, men det er den langt fra nu.
Vi valgte menu med dertil hørende vinmenu. 2 retter var ok, men resten skuffede fælt og der manglede virkelig den passion og stolthed, som SuRi tidligere har kunnet bryste sig af i fordoms tid.
Betjeningen var et kapitel for sig. Der var 1 decideret tjener, der mest havde travlt med at hyggesnakke med de kunder hun kendte personligt og kun lige fortalte navnet på vinen uden anden information. Top uprofessionel! Resten var MEGET unge "tjenere", der desværre ikke havde overblik eller var trænet til at servere på en restaurant af det format, SuRi gerne vil fremstå som. Virkede mest som billig arbejdskraft under 18. Søde, men ikke dygtige.
Og så det mest pinlige. Vi fik vand og selvom vi havde vinmenu kostede det os 35kr PR person. Efter overtjenerens udsagn fordi det var flaske vand. Nu var det bare sådan, at vores flaske havde revne i toppen og derfor var let genkendelig, så da tjeneren kom med det, der skulle være en ny flaske vand, var det sjovt nok med samme revne... og altså bare fyldt op igen... PINLIGT og på ingen måde i orden.
Desværre nok sidste gang vi har været på SuRi med mindre der sker drastiske ændringer og man kommer tilbage til tidligere tiders gode traditioner med service og koncept.

Dato for besøg: juni 2020
2  Tak, christer_travels
Anmeldt 29. juli 2020 fra mobile enheder

Spiste her til frokost. Stedet var velbesøgt. Ventetid på mad var desværre længere end acceptabelt. Ung som i rigtig ung tjener, der manglede at kunne snakke med kunderne. Maden flot anrettet og med lækre råvarer. Anderledes fish and Chips med forskellige fiskearter, fungerede godt. Ok oplevelse men så ikke mere.

1  Tak, KIMHOLM
Anmeldt 17. juli 2020

Ligner et sted med rigtigt god mad. Prisniveauet også OK. Men vi blev “modtaget” så arrogant, at vi gik igen og valgte et mere ydmygt sted, hvor betjeningen til gengæld var helt igennem venlig og professionel.

1  Tak, 541karinz

Rejsende, der kiggede på Restaurant SuRi, kiggede også på

Holbæk, Holbaek Municipality

Har du været i Restaurant SuRi? Fortæl om dine oplevelser!