“Brunch buffet på en lørdag”
Anmeldelse af Cafe Korn

Cafe Korn
Anmeldt 29. januar 2020 fra mobile enheder

Der er kun positivt at sige om stedet. Rigtig hyggeligt og rustikt lokale. Venligt personale.
Maden er angiveligt økologisk. Pænt anrettet og vedligeholdt. Ikke overdådigt, men tilgengæld er der overraskelser. Røget laks på hakket grønkål. 3 forskellige salater. Dejligt brød.
Kaffe og te er ikke inkluderet.
Det ville have været dejligt med bedre øludvalg.

Tak, janh504

Anmeldt 15. december 2019

For andet år i træk afholdt vi julefrokost på Café Korn. Da jeg kom for sent det første år, havde jeg ikke tid til at vurdere maden; men fokuserede på resten af selskabet.

I år havde jeg tid til både at nyde maden og fokusere på selskabet. Det sidste var den bedste oplevelse. For nemheds skyld havde alle bestilt juleplatte. Platten serveres præsentabelt med de forskellige typer pålæg pænt anrettet og meget vigtig med godt brød til. Resten var forlorent.

Da jeg begyndte med silden, blev jeg skuffet.
- Karrysilden smagte som de billige på glas fra supermarkedet.
- Ægget med rejer til var hjemmekogt - ok; men hvor var den lækre overflod af rejer og mayonnaisen? Ikke en gang købemaynnaise blev man tilbudt.
- Laksen, som vistnok skulle forestille gravad laks med sauce, var ganske ubestemmelig.
- Frikadellen var ren industrifrikadelle og smagte derefter.
- Det samme virkede flæskestegen til at være.
- Ris á la manden var helt klart fra spand og med meget al dente riskorn i (kogt for lidt)
Doughnutten skreg af, at komme fra et fabriksbageri. Den skreg så højt, at jeg ikke kunne få mig selv til at sætte tænderne i den.

Betjeningen skal have den ros, at de serverede ordentligt og omgående uden unødvendig ventetid. De var heller ikke i tvivl om, hvem der havde bestilt hvad mht. drikkevarer.

Dato for besøg: december 2019
Tak, Ivar T
Anmeldt 6. november 2019 fra mobile enheder

Lidt langsom til at få det vi bestilte..
God og fin mad godt anrettet.
Fin smag og rigeligt mad.
Venlig og smilende betjening.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, Kurt2603
Anmeldt 13. september 2019 fra mobile enheder

Vi kom egentligt blot for en kop the men endte med at spise frokost begge to.
Maden var fin men der var mange mennesker og for få personale desværre.
Vi satte os ved et ikke afryddet bord( det eneste ledige der ikke stod reserveret på)og der gik længe uden det blev ryddet faktisk ryddedd vi selv af men bordet blev ikke tørret af til trods for at vi havde sat alt det beskidte service på nabobordet.
Vi ventede ret længe på maden og nåede da heller ikke at spise færdige på den time vi havde desværre.
Det jeg nåede at spise smagte dejligt( frokosttallerken)især den lune lille ret. Dejlig the⭐️⭐️⭐️⭐️varmrøget laksesalat var også rigtig god.
På 1 time bør man kunne nå at spise når man bestiller&betaler oppe ved disken.
For få personale trækker ned selvom hun var venlig.⭐️⭐️

Dato for besøg: september 2019
Tak, mitezza
Anmeldt 2. september 2019

Vi var 2 gutter til Brunch på Cafe Korn i Holbæk lørdag den 31 August kl 10.45.
Vi fik et bord ude i det gode vejr, bestilte og betalte og gik til buffeten. Da vi havde spist i 10 min spurgte vi til vores drikkevarer(kaffe, The og juice). Der gik yderligere en del tid men det kom da. Da vi ville hente anden omgang var der ingen tallerkner, så vi genbrugte den gamle. Der var alt for mange tomme fade på buffeten, og det var tydeligt at køkken og serveringspersonale ikke kunne følge med med noget. Da vi var færdige med at spise sad vi og drak vores kaffe og the. Der kunne vi se mindst 10 borde udenfor der ikke blev ryddet for beskidt service, på trods af at folk var gået. De nye der kom til satte sig ved borde med brugt service på. Maden var som sådan ok som den plejer at være, men der var tydeligvis for få og for urutinerede medarbejdere på. Skuffende besøg

Dato for besøg: august 2019
Tak, henrik1245

Rejsende, der kiggede på Cafe Korn, kiggede også på

Holbæk, Holbaek Municipality

Har du været i Cafe Korn? Fortæl om dine oplevelser!