“Hyggelig sandwichbar med lækre sandwiches”
Anmeldelse af Green Kitchen

Green Kitchen
nr. 17 af 99 Restauranter i Holbæk

Jeg bestilte en green kitchen sandwich, der bestod af lækker krydret kylling, lækker chili mayo og dejligt sprøde og friske grøntsager.

Dato for besøg: januar 2023
Tak, mr_klh

Anmeldt 8. august 2021 fra mobile enheder

Suveræn lækkert mad, friske velsmagende råvarer med lækre fritter til. Tilmed hurtig levering Bestemt en oplevelse og besøg værd

Dato for besøg: maj 2021
Tak, 370klause
Anmeldt 10. marts 2020

Trods den unge betjening gjorde hvad han kunne, var besøget ingen oplevelse. Maden kunne bestemt ha´ været bedre ... var den fra dagen før? Vi kommer ikke tilbage

Dato for besøg: maj 2019
Tak, Bodil C
Anmeldt 6. juli 2019

Det super lækker sandwich og til billige penge
Kommer der tit så kan kun anbefalede den hvis man vil havde lækkert og sundt samt billigt frokost/ aftensmad

Dato for besøg: juni 2019
Tak, Carina J
Anmeldt 18. november 2018 fra mobile enheder

Jeg har nu spist flere gange på denne restaurant.
Altid god og individuel betjening!
Maden er glimrende, frisk.
Priserne er yderst rimelige.
Kan varmt anbefales

Dato for besøg: november 2018
Tak, Jtgu

Rejsende, der kiggede på Green Kitchen, kiggede også på

Holbæk, Holbaek Municipality

Har du været i Green Kitchen? Fortæl om dine oplevelser!