“Gode bøffer”

nr. 17 af 96 Restauranter i Holbæk
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 28. januar 2020

Har spist her mange mange, og mange forskellige retter - altid god mad. Lille, men rigtig hyggeligt sted.

Dato for besøg: september 2019
Tak, lisem04

Anmeldt 20. september 2019 fra mobile enheder

God bøf og dejligt tilbehør. Maden var vel tilberedt og smagte virkelig godt. God øl

Venligt personale

Dato for besøg: september 2019
Tak, Z4836KXpeterl
Anmeldt 22. juni 2019 fra mobile enheder

Plankebøf super god stegt tilpas selv mosen var super god

Passe salat med mørbrad smagte super med desværre sejle bunden i olie så den for kun meget lille tommefinger op

Dato for besøg: juni 2019
Tak, lilleolsen66
Anmeldt 20. oktober 2018 fra mobile enheder

Ikke den allermest hyggelige restaurant da der lå aviser og flød mv.
Men Den møreste bøf jeg længe har fået, men smagte af ingenting den den overhovedet ikke var blevet krydret.
Betjeningen var også lidt forvirrende selvom der ikke var travlt i restauranten den dag.
Kartoffelmosen til min plankebøf var der ikke meget af og kunne godt ha været i ovnen lidt længere

Dato for besøg: oktober 2018
Tak, godmadnu
Anmeldt 13. oktober 2018 fra mobile enheder

Vi var 4 voksne
til spisning. 3 fik rejecocktail og 1 fik snack . Lidt flere ting i salatbaren vil være godt . Gode bøffer, god rødvin og god service . Hyggeligt sted

Dato for besøg: oktober 2018
Tak, MereteN78

Rejsende, der kiggede på La Bon Bøfhus, kiggede også på

Holbæk, Holbaek Municipality

Har du været i La Bon Bøfhus? Fortæl om dine oplevelser!