172 $
Gratis afbestilling indtil d. 02/10/21
Book nu, betal under opholdet
Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Expedia.com172 $
Anmeldt d. 7. juni 2021 fra mobile enheder

Fantastisk beliggenhed, fantastisk vejr MEN.
Hotellet var under bemandet, og under aftenens spisning mistede betjeningen overblikket med det resultat at nogle måtte vente længe på betjening.
Hjemmesidens menukort mm var heller ikke opdateret, så det faktiske udvalg på menukortet var begrænset.
Forklaringen var - vi er helt smadret på grund af Corona.
Det var lidt ærgerligt for det ellers rigtig gode hotel.

Dato for ophold: maj 2021
Tak, FinnFrandsen
Anmeldt d. 30. april 2021

Et ældre sted, meget charmerende, med perfekt beliggenhed. Man får meget god service, smilende personale, lækker mad. Vejret bød på både overskyet, småregn og solskinsvejr. Stedet nydes uanset. Vi kommer helt sikkert igen, nød hvert et minut.

Dato for ophold: april 2021
Tak, henriks553
Anmeldt d. 16. april 2021 fra mobile enheder

Dejligt lille ugenert badehotel ned til vandet. Hyggeligt og charmerende. Venlig og høflig betjening. Lille behageligt værelse med fantastisk udsigt og udgang til delt tagterrasse. Pænt og velholdt. Lidt lydt men det er jo en ældre bygning

Dato for ophold: april 2021
Tak, A1325WIpeterh
Anmeldt d. 20. december 2020 fra mobile enheder

Anmeldelse af Hotel Søfryd’s restaurant: Jeg ville ønske, jeg kunne give bare tre stjerner i disse forfærdelige corona-tider, hvor vi var de eneste gæster i restauranten denne søndag middag, men det er ganske enkelt ikke muligt, de to stjerner er endda i overkanten. Min kone fik en lakse mad og en oste tallerken. Laksen viste sig at være måltidets højdepunkt, osten havde også været godkendt, hvis den ikke kom præ-anrettet og alt for kold direkte fra køleskabet. Min frokost tallerken var meget langt fra at være 185 kr. værd: Den friturestegte fiskefilet kunne spises, den tilhørende halve citron indeholdt også saft, men var tydeligvis delt i to flere dage før. Rejerne, som blev serveret uden mayonnaise, var af den billigste slags, man køber i store catering spande og kunne muligvis nydes, hvis de havde været puttet i en tartelet. "Bøffen", som jeg antager var den tynde og senede ende af en oksemørbrad, var gennemstegt og opvarmet kød fra dagen før. Det kan man simpelthen ikke tillade sig at servere for gæster Søfryd! Endeligt fulgte et stykke intetsigende brie m. drue, og det kan man jo altid servere, når kokken ikke kan finde på andet.

Dato for ophold: november 2020
2  Tak, marloth2000
Martin Kraunsøe, Ejer hos Hotel Søfryd, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. december 2020

1000 tak - vi sætter stor pris på din anmeldelse og feedback - det skal nok hjælpe os fint på vej i denne svære Corana-tid for vores erhverv.... :-)

Når det er sagt, er jeg naturligvis meget ked af denne oplevelse, du har haft, og det ville jeg ønske du havde taget med vore tjenere på stedet, så vi kunne have rettet det med det samme.

Hotellet har dog været lukket t i 10 dage, så hvornår har du været på Badehotel Søfryd?

Mvh
Martin P. Kraunsøe

Anmeldt d. 30. august 2020

Jeg kom som bryllupsgæst til hotel Søfryd i august 2020. Det var en helt igennem god oplevelse. Personalet er super imødekommende. Da jeg også var hende, der leverede blomsterne til brylluppet oplevede jeg hotellets vilje til at hjælpe og evnen til bare at tage over og få ting til at lykkes.
Selve vielsen foregik på græsset i strandkanten - meget romantisk. Der er gode fotomuligheder i de omgivelser og en dejlig terrasse, da regnen kom. Festen foregik i et lokale, som jeg ved prøvespisningen havde tænkt, var en lille smule "cigarkasseagtigt" men på sådan en aften med lys på bordene, hvide duge, blomster og dækketallerkner i sølv, udsigt over fjorden og solnedgang, der var det bare helt igennem hyggeligt og vidunderligt. Betjeningen var virkelig god, diskret og effektiv. Overtjener "Tulle" er et plus, et godt humoristisk indslag, der bidrager til den gode stemning. Maden var veltilberedt og velsmagende - 3 retter, alle virkelig lækre, og man var mæt og glad. Det hele klappede bare.
Næsten alle gæster overnattede på hotellet og der var en rigtig god brunch morgenen efter, hvor brudeparret pakkede gaver op i god ro og dejlig stemning. Jeg har ikke selv overnattet på hotellet, men har ikke hørt nogen klager over noget - tvært imod havde folk været ude og bade og bare nydt det.
Jeg har indtryk af, at parret selv er meget tilfredse med både brylluppet og også prisen. Tusind tak for en virkelig god oplevelse.

Dato for ophold: august 2020
Tak, reviewswhendeserved