Anmeldt d. 9. oktober 2019

Vi var inviteret til 75 års fødselsdag på dette dejlige sted, dejlig mad ( frokost buffet ),
god betjening og selv om hotellet var godt fyldt op, så var vi kun sammen med andre i restauranten i kort tid, derefter havde vi det hele for os selv, så vi kunne lave vores forskellige indslag uden at alle andre så og hørte det, fint arrangeret. Vi spurgte ellers om der var et lokale vi kunne bruge til nogle sjove indslag, det blev vi også anvist, men det var ikke nødvendigt. Godt arrangeret af hotellet.

Dato for ophold: august 2019
Tak, Flemming L
Anmeldt d. 2. august 2019 fra mobile enheder

Var på konference her ! Både hotel, konference og restaurant var rigtig godt! Top professionelt og imødekommende personale! Hotellet ligger ekstremt smukt og det er nærliggende at gå en tur i området. Et rigtig godt ‘intimt og hyggeligt’ sted og meget anbefalelsesværdigt

Dato for ophold: april 2019
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, 714katrinel
Anmeldt d. 23. juni 2019 fra mobile enheder

Hotellet lå i virkelig dejlige omgivelser
Vi kom ind fra gaden og fik tildelt et ganske fint værelse. Alt var dejligt lige på nær lidt støj gener fra hotellets fest sal hvor der blev afholdt bryllup.
Da kl blev 00.00 startede musikken til brylluppet neden under og støjenn og fra brylluppet blev helt uudholdeligt.
Jeg henvendte mig for at få fat på nogle ørepropper men dette var ikke tilgængelig

Kl 00.30 henvendte jeg mig igen og der blev jeg tildelt et virkelig godt værelse hvor der var helt fred og ro og en virkelig lækker udsigt som vi nød fra morgenstunden inden det var tid til morgenmad som også var ganske glimrende, Lige som aftensmaden dagen før smagte ganske godt

Jeg er dog lidt ked af at man fra hotellets side ikke var opmærksom på de støjgener der medfølger fra hotellet fester og at man måske ikke book gæster ind med børn over et fest lokale
Jeg er ganske sikker på at jeg ikke kommer igen da det er virkelig upraktisk at skulle skifte værelse midt om natten med et meget søvn generet barn.

Dato for ophold: juni 2019
Tak, Sbw86trip
Anmeldt d. 3. maj 2019

Godt som mindre godt; God P plads, Stejl indgang som ikke er egnet til ældre eller gangbesværede. Reception afspejler dette kro hotel = rodet & Kaos. Efter lidt tid, fik jeg anvist mit værelse 105 samt udleveret en nøgle på 1 kg. (Smiler) Vejen ned til værelset er en opmagasinerings plads med alt i gammelt pap samt undervisningsudstyr. Værelse 105 som efter min ordre skulle være et godt værelse til 2 dage, var ca. 20 m3. Flot tæppe i rødt m motiver på, ellers et totalt bombet værelse. ledninger der hænger, gamle tv beslag som sidder på væg med huller, skabe som er misfarvet af røg, slitage som svare til værelse med 1-2 stjerner. God wifi, god sengekvalitet / ligge / sove - Værelset larmer i den grad fra udluftning samt blæsten som klapre på taget, og ikke god søvnkvalitet i alt. skå udsigt til havnen samt en have i forfald, vil sige at stedet venter i den grad på sommer og kærlige hænder. Restaurant samt morgenmad; Restaurant, fik et a la carte kort som var gennemblødt og undskyld kedeligt. Winersnitsel som var så kedelig at gør gør ondt. Dag 2 fik jeg en bøf, som var mør, med fritter samt købe bearnaise..... ?? Morgenmad er nog ok, men mangler lokale råvare samt særpræg af kromiljø eller strandhotel ! Mit firma som plejer at bruge dette, må fremover nok se sig efter andet sted at komme med personale samt gæster... desværre

Dato for ophold: maj 2019
  • Rejsetype: Rejste alene
3  Tak, soren C
Anmeldt d. 28. april 2019 fra mobile enheder

Så er vi her igen og igen og maden er bare super god og der er altid god service vi var der til Frokost idag søndag 28/04/19 og fik et rigtig godt stjerneskud Og med en god udsigt vi kommer snart igen
Mvh Henrik og Karina

Dato for ophold: april 2019