Anmeldt 21. oktober 2017

Fredag var der fiske- og vildtbuffet på hotellet. Vi blev modtaget venligt, og al betjening var hyggelig og imødekommende. Receptionen havde noteret, at vi var gangbesværede, så værelset lå godt for sådan nogen, og vores bord var tæt på buffeten

Der kom over 100 gæster og tilfredsheden var udbredt, hørtes af snakken. Fisken var fremragende! Den var tilberedt perfekt. Både østers og hummer var af fin mediumstørrelse, og der var rigeligt af alt.

Til gengæld passede vildtet hverken til min smag eller det franske køkken, som Søfryd anbefaler sig med. Sovsene var lækre, men de store stege var desværre stegt alt for længe. Vinen, der kompenserede for det, var rimelig i pris. Aftenens vinkort med mange usædvanlige enhedspriser manglede desværre væsentlige oplysninger. Men vores røde St. Emilion-satellit fra 2012 var en fuldtræffer. Også til ostene.

Hotellet kunne med god grund kaldes et badehotel. Det er blevet så moderne, og så passer det fint til det hyggelige og uprætentiøse koncept. Morgenmaden (og morgenavisen) var frisklavet og god. Den samlede pris for buffet og overnatning var yderst rimelig,

Værelsestip: Gør endelig opmærksom på evt. gangbesvær ved reservation.
  • Overnattede: oktober 2017, rejste som par
Tak, mps487
Anmeldt 21. oktober 2017 fra mobile enheder

Buffeten koster 435 pr person. Og det er den slet ikke værd!
De halve hummere så flotte ud, men de var tøet i vand og smagte derfor for meget af vand.
Der var ikke så mange rejer og laksen var der ikke nok af.
Suppen var god og bollerne var fine.

Hovedretterne: buffeten var meget uoverskuelig og der var mere pynt end mad.
Vildtsovsen var tynd og med perler af fedt. Alt kødet var gennemstegt og tørt. Kartoflerne var kedeligt og kedeligt anrettet
Waldorff salaten lignede flødeskum med fyld. Det var ikke til at se at det var sådan en salat. Der var ingen struktur og ingen synlige druer og valnødder.

Der var et kedeligt udvalgt af oste. Mazarinkagen med hvidchokolade smagte ikke af noget - der er ikke smag i hvid chokolade.
Og moccakagen var ikke indbydende. At der står en og skærer en kæmpe kage ud er lidt for cafeagtigt. Det er ikke appetitligt at få en klump mocca creme.

Generelt manglede der skilte så man vidste hvad man så og tog på sin tallerken.

Der var for mange mennesker og ulideligt varmt.
Vi tog kaffen hjemme med godt chokolade til.
Det er prøvet og bliver ikke gentaget.

Overnattede: oktober 2017, rejste med venner
Tak, Thelinbrandstrup
Anmeldt 15. juni 2017

God beliggenhed ved fjorden og tæt på Roskilde. Gode værelser. Ikke overdådig, men rimelig vel udstyret. Dog ingen minibar eller kaffe muligheder.
Betjeningen var fin både i restaurantion og reception.
Mange trapper hvis man er gangbesværet. Gode parkeringsforhold

• Overnattede: maj 2017, rejste med familie
Tak, Kirsten S
Anmeldt 8. februar 2017 fra mobile enheder

Super hyggeligt hotel, men desværre ikke så god til håndværkere. Morgenmaden serveres ca 7, og værelserne er meget trykkede. Selve morgenmaden er i under middel hvad angår udvalget. Så hvis du gerne vil tidligt af sted, så find en anden hotel.

Overnattede: februar 2017, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Benny K
Anmeldt 15. november 2016

Afholdt mit arrangement med 15 voksne og to børn med overnatning...
Vi fik dejlig mad og velvilje overfor nogle specielle menuændringer for to deltagere og de to børn.
Disse afvigelser fra vores menu blev opfyldt uden problemer.
Hele dagen gik fint som jeg havde ønsket det.
John i receptionen gjorde at jeg som vært følte mig tryg ved det hele.

Dejlige værelser med bad og udsigt fra de fleste...
Kan anbefales

Værelsestip: De bedste værelser med udsigt og balkon ligger over restauranten i hovedbygningen
  • Overnattede: november 2016, rejste med familie
Tak, Poul H