“Uspiseligt”
Anmeldelse af Kaku Sushi

Kaku Sushi

Kvaliteten var yderst skuffende.Gamle hårde tørre ris og vandede grøntsager .det var nærmest uspiseligt, hvilket jeg ikke har prøvet tidligere.
Jeg opsøgte Kaka sushi med resten af maden, og fik at vide af tjeneren, at det “ ikke var deres problem”. !!

De ovennævnte foto svarer på ingen måde til virkeligheden.

Dato for besøg: september 2020
Tak, Jyllinge1234

Anmeldt 15. december 2019 fra mobile enheder

God kvalitets sushi til ok priser. Menuen byder på mange spændende ting Helt klart bedste sushi i byen!!

Dato for besøg: november 2019
Tak, DS3105
Anmeldt 6. august 2019

Den bedste sushi jeg nogensinde har spist. Lokalet er meget rent og servicen er ok. Kan varmt anbefales.

Dato for besøg: august 2019
Tak, Simonetta T
Anmeldt 26. maj 2019 fra mobile enheder

Både take away og besøg i restauranten er virkelig godt. Der er lidt ventetid, men det er værd at vente på.

Dato for besøg: maj 2019
Tak, 92rikkel
Anmeldt 24. marts 2019 fra mobile enheder

Byens bedste Sushi, som er centralt placeret i Jyllinge og tæt ved offentlige transport. Bestemt et besøg værd.

Dato for besøg: marts 2019
Tak, michaelhoffmannm

Rejsende, der kiggede på Kaku Sushi, kiggede også på

Jyllinge, Roskilde

Har du været i Kaku Sushi? Fortæl om dine oplevelser!