“Rimelige priser”

Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 9. august 2021

God velsmagende mad og flinke tjener. Vi har både været der som par, med venner og familie og aldrig blevet skuffet.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, Allbreckt

Anmeldt 6. november 2020

Et fantastisk sted med god mad til billige priser. Betjeningen er super god og tjenerne er høflige og altid med et smil på læben. Jeg kan kun anbefale stedet.

Dato for besøg: oktober 2020
Tak, anjam_llerr2020
Anmeldt 9. september 2020 fra mobile enheder

Kæresten og jeg spiste frokost her og ville nyde en rolig stund. Stor fejl med valg af dette stedn

Uhøfligt personale, mad uden smag og nogle unge personer tæt på som truede folk som fik forbi. Dårlig oplevelse som ikke kan anbefales.

Dato for besøg: september 2020
1  Tak, 144mikkelm
Anmeldt 28. juni 2020

Dejlig mad, vel mørt mørbrad. Kan helt klart anbefale stedet. God betjening også med smilende tjener. Det hele er til rimelige priser og billigt i forhold til det gode kvalitet.

Dato for besøg: juni 2020
1  Tak, Z7330FN
Anmeldt 28. juni 2020

Sætter aldrig mine ben her igen oven på seneste omtale.
Magen til måde at drive café på skal man lede længe efter !

Dato for besøg: juni 2020
4  Tak, 132andreasol

Rejsende, der kiggede på Risico, kiggede også på

Herlev, Ballerup Kommune
Herlev, Ballerup Kommune

Har du været i Risico? Fortæl om dine oplevelser!