“aldrig mere”

Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 27. juni 2020

Bestemt ikke et sted jeg vender tilbage til.......dårlig stemning, trist mad og lokaler. Find jer et bedre sted at spise.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, Traveltrollmagic

Anmeldt 14. april 2020

Vi havde bestilt 2x sandwich inkl pommes og dip, det var egentlig ok til prisen 99kr.
Dertil havde vi bestilt en omgang tapas til 115kr.
Da vi kom hjem åbnede vi æsken og blev ret skuffede.
Vi fik at vide, at maden kunne hentes inden for et kvarter (kl 17 cirka) - hvilket betød de ikke har haft særlig travlt - der var ingen mennesker udenfor i kø eller noget.
Så... gad vide hvorfor de har haft så travlt, at de har glemt den 5. "tapas" (det var i virkeligheden 4 stk brød med tilbehør på)
Som det kan ses på billedet kunne det også godt være lidt mere kreativt for 115kr - og måske lade være med at vælte æsken på skrå for at lægge det ned i posen så pålægget er væltet ud i hele æsken. Hehe.

Nå men det var da okay gode sandwiches - men pinlig "tapas".

Dato for besøg: april 2020
Tak, Andresenlyvilsen
Anmeldt 23. januar 2020 fra mobile enheder

Dette er er hyggeligt med en dejlig atmosfære og et meget behageligt personale.
Maden er god og portionerne er gode.
Priserne er rimelige.

Tak, Z4836KXpeterl
Anmeldt 12. januar 2020

i forbindelse med en fødselsdag besøgte vi Risico i Herlev. Det blev en meget fin aften med fatastsik god mad og dejlige vine og ikke mindst et personale, der stod på stilke for os. Rigtig dejligt. Et sted vi meget gerne vender tilbage til og meget gerne anbefaler tl andre.

Dato for besøg: november 2019
Tak, AageDr
Anmeldt 25. september 2019

Jeg har været og spise på restauranten 2 gange inden for 2 måneder. Første gang fik vi noget oksefillet, og anden gang var jeg alene og fik oksemørbrad. Det smagte rigtig godt begge dele. Dog bliver man ikke spurgt om man ønsker bøffen rød, medium eller gennemstegt. Men for mit synspunkt var den lige i øjet, da den var medium og saftig.

Dato for besøg: september 2019
Tak, JoanMoeller

Rejsende, der kiggede på Risico, kiggede også på

Herlev, Ballerup Kommune
Brønshøj, Region Hovedstaden

Herlev, Ballerup Kommune

Har du været i Risico? Fortæl om dine oplevelser!