Fastlås den laveste pris fra disse websites
Booking.com197 $
Hotels.com197 $
eDreams197 $
Orbitz.com197 $
CheapTickets197 $
Travelocity197 $

Vi ankom søndag d.14/11 2021, sidst på eftermiddagen, blev budt velkommen af smilende personale, mødte kun venligt og smilende personale under hele opholdet, det er fantastisk historisk omgivelser og sjovt at gå rundt på slottet om aftenen vi spiste i Bistroen og fik super mad, vi kommer meget gerne igen

Dato for ophold: november 2021
Tak, 874piaa

Meget skuffende indsats af teamet på Dragsholm Slot. Konklusionen må være, at der er et helt vildt mismatch mellem pris og kvalitet. Bedste oplevelse var tjeneren som styrede aftenen for vores selskab - han hævede niveauet betragteligt. Super fine lokaler. Maden ikke i nærheden af en Michelin stjerne - helt igennem elendig confiteret and - kødet var hårdt/sejt! Morgenmad og serveringen heraf var et gammeldags cafeteria værdig!
Tjeneren havde fortjent drikke penge - Dragsholm Slot burde dog først have halveret regningen.

Dato for ophold: november 2021
Tak, 918perf
Anmeldt d. 22. oktober 2021

Lækker helhedsoplevelse. Vi havde bestilt gastronomiophold med spisning på hhv. Bistro og Gourmet restaurant. Hele opholdet hænger godt sammen fra man træder ind gennem porten og til man forlader slottet igen.
Mad og vin i top. Gourmet i særklasse som ventet, forventningerne var høje og de blev kun overgået. De lykkes rigtig godt med nærvær i tid og sted. Middag og morgenmad på Bistro var virkelig godt, især til prisen og kan sagtens stå alene.
Slottet er en oplevelse i sig selv. Man mærker dog også begrænsningerne i fredningen, men de er lykkedes godt med at gøre det til en del af charmen.
Vi var omfavnet af kompetent, nærværende, utrolig sød og venlig betjening alle stedet på slottet. Alle har plads til et smil og en hilsen.

Dato for ophold: oktober 2021
Tak, PeterC5681
Anmeldt d. 21. september 2021

et smukt beliggende gammelt slot,hyggelige værelser,men kun stejle trapper,ingen elevatorer.
maden skuffede, priser alt for høje i forhold til kvalitet.
Vinmenu utrolig sparsom til 1400 kr...sammenlagt højst 1 flaske pr person sammenlag, af middel kvalitet.

Dato for ophold: september 2021
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Relais & Chateaux
Tak, freddiepoulsen
Anmeldt d. 20. september 2021 fra mobile enheder

Vi var to par dr boede på slottet fra. D. 20/8 – 21/8 og spiste gourmet 14 retters menu i restauranten med tilhørende vinmenu.
Med det meget høje prisniveau og en Michelin-stjerne, forventede vi en gourmet oplevelse ud over det sædvanlige. Det fik vi dog ikke. Værelset på slottet var fint. Mange af retterne vi fik var også gode og spændende, men flere af dem var malplaceret og kun nogle af vinene levede op til forventningerne og passede til retterne. Det var mest hvidvin, da de fleste retter var fisk/skaldyr. En af retterne var disideret dårlig – det var en suppe lavet på tørfisk, og med cherry til – et fejlskud. Vi ville nok hellere have haft et rigtigt stykke tørfisk, og noget vin til. Fint at prøve noget man ikke er vandt til, men det fungerede ikke. Menuen var der ud over fin nok, bortset fra at hele selskabet endte med en madforgiftning! Det er ikke i orden, især ikke et sted som Dragsholm, hvor man forventer at der er er styr på det. Priserne er generelt helt opskruet, ud over hvad der er rimeligt, fx tager de 55 kr. for vand pr. person, også selvom man har bestilt vinmenu.
Inden vi blev syge, ville vi have en drink et andet sted end restauranten, hvor vi efter noget bøvl blev henvist til et kammer bagerst i slottet, efter at have gået igennem flere ledige sale og kamre. De kom først med de forkerte drinks, og efterfølgende lavede de fejl på regningen (til deres fordel).
Opholdet endte som sagt med at vi alle blev syge, og vi måtte ende vores opholde før tid. Da vi nævnte det i receptionen, sagde at vi skulle skrive en mail, og virkede ellers lidt ligeglade. Da skrev fik vi et afvisende arrogant svar om at det ikke kunne være rigtigt at de var skyld i at vi blev syge. Man skulle tro at de tog sådan noget meget alvorligt, men de er ligeglade.
Hold jer væk og tag et sted hen, hvor man får en oplevelse der pengene værd, og hvor de sætter pris på ens besøg.

Dato for ophold: september 2021
Tak, O6500AHmichaelc