Hotels.com
Travelocity
Orbitz.com
CheapTickets

Vi var to par dr boede på slottet fra. D. 20/8 – 21/8 og spiste gourmet 14 retters menu i restauranten med tilhørende vinmenu.
Med det meget høje prisniveau og en Michelin-stjerne, forventede vi en gourmet oplevelse ud over det sædvanlige. Det fik vi dog ikke. Værelset på slottet var fint. Mange af retterne vi fik var også gode og spændende, men flere af dem var malplaceret og kun nogle af vinene levede op til forventningerne og passede til retterne. Det var mest hvidvin, da de fleste retter var fisk/skaldyr. En af retterne var disideret dårlig – det var en suppe lavet på tørfisk, og med cherry til – et fejlskud. Vi ville nok hellere have haft et rigtigt stykke tørfisk, og noget vin til. Fint at prøve noget man ikke er vandt til, men det fungerede ikke. Menuen var der ud over fin nok, bortset fra at hele selskabet endte med en madforgiftning! Det er ikke i orden, især ikke et sted som Dragsholm, hvor man forventer at der er er styr på det. Priserne er generelt helt opskruet, ud over hvad der er rimeligt, fx tager de 55 kr. for vand pr. person, også selvom man har bestilt vinmenu.
Inden vi blev syge, ville vi have en drink et andet sted end restauranten, hvor vi efter noget bøvl blev henvist til et kammer bagerst i slottet, efter at have gået igennem flere ledige sale og kamre. De kom først med de forkerte drinks, og efterfølgende lavede de fejl på regningen (til deres fordel).
Opholdet endte som sagt med at vi alle blev syge, og vi måtte ende vores opholde før tid. Da vi nævnte det i receptionen, sagde at vi skulle skrive en mail, og virkede ellers lidt ligeglade. Da skrev fik vi et afvisende arrogant svar om at det ikke kunne være rigtigt at de var skyld i at vi blev syge. Man skulle tro at de tog sådan noget meget alvorligt, men de er ligeglade.
Hold jer væk og tag et sted hen, hvor man får en oplevelse der pengene værd, og hvor de sætter pris på ens besøg.

Dato for ophold: september 2021
Tak, O6500AHmichaelc
Anmeldt d. 13. august 2021

Et perfekt ophold - god atmosfære - dejligt afslappende. Herligt sted flotte bygninger og flotte haver - slotshave - urtehave og dejligt værelse med udsigt til voldgraven. Kan stærkt anbefales. Expencive
, men alle pengene værd

Dato for ophold: august 2021
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Relais & Chateaux
Tak, Guide53161612564
Anmeldt d. 30. juli 2021

Virkelig et ophold med service i særklasse! Gode værelser, særdeles god mad og gode omgivelser og rammer. Vil til hver en tid anbefale Dragsholm slot til venner og bekendte - det er værd at have to overnatninger her

Tak, simonesV8891SB
Anmeldt d. 27. juli 2021

På min fødselsdag havde vi booket et ophold til to voksne og vores seje dreng på snart 7. Vi blev mødt af den dejligste imødekommenhed fra alle vi mødte og følte os simpelthen så velkomne. Vi spiste i Bistroen og nød hver en bid - vores varmeste anbefalinger herfra

Tak, KristineS1376
Anmeldt d. 27. juli 2021

Var for tredje gang på gourmet ophold med middag på Michelin restauranten på Dragsholm slot. Det er et fantastisk sted, der emmer af historie. Værelserne er flotte, personalet søde og maden helt i top. Bestemt ikke sidste gang jeg besøger dette sted.

Tak, Iist1974