Hotels.com
Orbitz.com
eDreams
FindHotel
Anmeldt d. 13. august 2021

Et perfekt ophold - god atmosfære - dejligt afslappende. Herligt sted flotte bygninger og flotte haver - slotshave - urtehave og dejligt værelse med udsigt til voldgraven. Kan stærkt anbefales. Expencive
, men alle pengene værd

Dato for ophold: august 2021
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Relais & Chateaux
Tak, Guide53161612564
Anmeldt d. 30. juli 2021

Virkelig et ophold med service i særklasse! Gode værelser, særdeles god mad og gode omgivelser og rammer. Vil til hver en tid anbefale Dragsholm slot til venner og bekendte - det er værd at have to overnatninger her

Tak, simonesV8891SB
Anmeldt d. 27. juli 2021

På min fødselsdag havde vi booket et ophold til to voksne og vores seje dreng på snart 7. Vi blev mødt af den dejligste imødekommenhed fra alle vi mødte og følte os simpelthen så velkomne. Vi spiste i Bistroen og nød hver en bid - vores varmeste anbefalinger herfra

Tak, KristineS1376
Anmeldt d. 27. juli 2021

Var for tredje gang på gourmet ophold med middag på Michelin restauranten på Dragsholm slot. Det er et fantastisk sted, der emmer af historie. Værelserne er flotte, personalet søde og maden helt i top. Bestemt ikke sidste gang jeg besøger dette sted.

Tak, Iist1974
Anmeldt d. 5. juli 2021

Gastronomiopholdet og specielt oplevelsen i gourmetrestauranten var fabelagtig. Vi har før prøvet denne type ophold med stor tilfredshed, men denne gang var det endnu bedre. Det kan varmt anbefales at prøve et sådan ophold på slottet.

Dato for ophold: juni 2021
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Relais & Chateaux