Anmeldt d. 27. juli 2021

På min fødselsdag havde vi booket et ophold til to voksne og vores seje dreng på snart 7. Vi blev mødt af den dejligste imødekommenhed fra alle vi mødte og følte os simpelthen så velkomne. Vi spiste i Bistroen og nød hver en bid - vores varmeste anbefalinger herfra

Tak, KristineS1376
Anmeldt d. 27. juli 2021

Var for tredje gang på gourmet ophold med middag på Michelin restauranten på Dragsholm slot. Det er et fantastisk sted, der emmer af historie. Værelserne er flotte, personalet søde og maden helt i top. Bestemt ikke sidste gang jeg besøger dette sted.

Tak, Iist1974
Anmeldt d. 5. juli 2021

Gastronomiopholdet og specielt oplevelsen i gourmetrestauranten var fabelagtig. Vi har før prøvet denne type ophold med stor tilfredshed, men denne gang var det endnu bedre. Det kan varmt anbefales at prøve et sådan ophold på slottet.

Dato for ophold: juni 2021
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Relais & Chateaux
Tak, torbenh620
Anmeldt d. 3. juli 2021

Vi bookede et "sæsonophold" med overnatning fra fredag til lørdag i "Godsværelse med badekar" (i anden bygning end slot), middag i bistro (vin ikke inkluderet) samt morgenmad.

Værelset var dejligt og ugeneret - men afsides i forhold til slot. Middagen om aftenen var af høj kvalitet, man betalte for vin seperat (ikke del af pakke). Morgenmaden næste dag var fremragende.

Personalet var venligt, og vi havde en meget opmærksom og imødekommende tjener om aftenen. Hun flyttede os på eget initiativ fra et "støjende bord" i den ene side af bistroen til en mere fredelig del. Det reddede nok den aften.

Omgivelserne udenfor (park) noget slidt og misligeholdt.

Alt i alt god oplevelse, men pris på 4300 kr. klart i overkanten i forhold til det der leveres. Hertil kom ca. 1200 ekstra til en flaske rødvin, 2 glas hvidvin og 2 glas rødvin.

Tak, Hifly555
Anmeldt d. 23. maj 2021 fra mobile enheder

Sæsonophold - værelse i kavalerfløjen er meget flot og lækker. Nyt og alt er fint med stort badeværelse. Middag i bistroen som vi nyder med 3 retter hertil kommer små appetitvækkere og afsluttende med sødt. Altsammen meget flotte, velsmagende og veltilberedte retter. Udsøgt betjening som både er afslappet og imødekommende med ændringer.

Dato for ophold: maj 2021
1  Tak, 621larsm