204 $
Booking.com204 $
Hotels.com204 $
eDreams204 $
Anmeldt d. 23. maj 2021 fra mobile enheder

Sæsonophold - værelse i kavalerfløjen er meget flot og lækker. Nyt og alt er fint med stort badeværelse. Middag i bistroen som vi nyder med 3 retter hertil kommer små appetitvækkere og afsluttende med sødt. Altsammen meget flotte, velsmagende og veltilberedte retter. Udsøgt betjening som både er afslappet og imødekommende med ændringer.

Dato for ophold: maj 2021
1  Tak, 621larsm
Anmeldt d. 19. maj 2021

Hvis du vil have alt i topklasse til en rimelig pris, så bo og spis på Dragsholm Slot.
Meget kompetent og hjælpsomt personale. Dejlige værelser med terrasse. Lækker mad. Og så skinnede solen og fuglene sang.

Dato for ophold: maj 2021
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Relais & Chateaux
Tak, leneogjean
Anmeldt d. 15. november 2020

Vi var på et sæsonophold med en overnatning. Værelset var på slottet og var okay men ikke noget specielt. Der var ikke tv og virkede som om der ikke havde boet nogen længde da det var ret koldt næsten lidt fugtigt. Men det kunne heldigvis løses med radiatorerne. Vi spiste i bistroen en tre retters menu. Det var fin mad og hyggelig stemning. Morgenmaden var meget sparet med et par skiver ost og spegepølse, brød og lidt Yougurt og røræg. Der havde vi nok forventet lidt mere men måske det har noget med Coronasituationen at gøre.

Dato for ophold: november 2020
Tak, Mette L
Anmeldt d. 18. oktober 2020 fra mobile enheder

Rigtig dejlig madoplevelse. Vin oplevelse n var lidt dårlig men passede til maden. Generelt var vinen god men savnede lidt mere vin indlevelse. Vil dog sige at der manglede noget fortælling til oplevelsen...

Dato for ophold: oktober 2020
Tak, 901runel
Anmeldt d. 13. oktober 2020

Super lækkert rummeligt værelse. Fantastisk fint badeværelse. Hyggelige sjove rum på hele slottet. Behageligt personale. Fine omgivelser. Fine omgivelser. Cykelafstand til strand. Hyggelig terrasse. Dejlig roligt og historisk stemning.

Dato for ophold: oktober 2020
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger