244 $
Tripadvisor244 $
Priceline
eDreams342 $
Anmeldt d. 15. november 2020

Vi var på et sæsonophold med en overnatning. Værelset var på slottet og var okay men ikke noget specielt. Der var ikke tv og virkede som om der ikke havde boet nogen længde da det var ret koldt næsten lidt fugtigt. Men det kunne heldigvis løses med radiatorerne. Vi spiste i bistroen en tre retters menu. Det var fin mad og hyggelig stemning. Morgenmaden var meget sparet med et par skiver ost og spegepølse, brød og lidt Yougurt og røræg. Der havde vi nok forventet lidt mere men måske det har noget med Coronasituationen at gøre.

Dato for ophold: november 2020
Tak, Mette L
Anmeldt d. 18. oktober 2020 fra mobile enheder

Rigtig dejlig madoplevelse. Vin oplevelse n var lidt dårlig men passede til maden. Generelt var vinen god men savnede lidt mere vin indlevelse. Vil dog sige at der manglede noget fortælling til oplevelsen...

Tak, 901runel
Anmeldt d. 13. oktober 2020

Super lækkert rummeligt værelse. Fantastisk fint badeværelse. Hyggelige sjove rum på hele slottet. Behageligt personale. Fine omgivelser. Fine omgivelser. Cykelafstand til strand. Hyggelig terrasse. Dejlig roligt og historisk stemning.

• Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Marie-Louise O
Anmeldt d. 10. oktober 2020

Dragsholm Slot ligger super idyllisk med skøn udsigt og dejlige omgivelser. Vi var på en familieweekend og havde 3 værelser af forskellige typer i den tilhørende ”godsforvalter” bygning. Meget lækre og store værelser, hvor alle har adgang til en lang delt terrasse med skøn udsigt op mod slottet.

Da vi ankom ville vi gerne have en kop kaffe og det kunne sagtens lade sig gøre i biblioteket, hvor vi indfandt os og kort efter blev kaffen serveret.
Om aftenen spiste vi i gourmet restauranten. Rigtig god oplevelse med spændende retter, alle præsenteret på en dekorativ og interessant måde. Mange fiskeretter, hvilket faldt i lidt forskellig smag. Meget brug af lokale produkter og fra urtehaven. Vinmenuen var rigtig god med 2 lokale danske vine, hvilket vi syntes godt om.
Betjeningen var god, dog blev den ene vinpræsentation glemt og vi måtte et par gange bede om mere vand.

Næste dag prøvede vi room service, hvor vi fik en rigtig dejlig frokostret med laks og super lækkert brød. Om aftenen var vi til 3-retters middag i bistroen, hvilket var en ok oplevelse. Men til hovedret fik vi lam og nogle af os fik meget ”rent” og lækkert mørt kød, mens andre fik helt umulige stykker fyldt med fedt, som ikke kunne spises. Det skulle slet ikke have været serveret. Vi påtalte det overfor betjeningen og straks fik vi noget andet kød.

Morgenmaden begge dage var bordservering, hvilket jeg altid vil foretrække i forhold til buffet. Den var dog kedelig – først yoghurt med bær + müesli, der var poser med brød på bordet og derefter fik vi en tallerken med lidt pølse, ost, en lille toast og en vandbakkelse. Ved siden af fik vi den første dag røræg og dagen efter en blødkogt æg ellers var morgenmaden næsten identisk. Vi manglede frugt, noget grønt og i det hele taget lidt mere interessant morgenmad. Evt. få gæsterne til at vælge fra forskellige muligheder, så man får den ”tallerken” man gerne vil have, så undgås madspild også.

Overordnet havde vi et rigtig dejligt ophold med gode madoplevelser, men ikke alt var helt så godt som forventet.

2  Tak, MN2300
Anmeldt d. 3. oktober 2020

Ankomsten til vores slotsophold startede godt, med afhentning af golfvogn. Vi var os plus et vennepar. Vi havde bestilt gourmet ophold med 14 retters menu. Vi bestilte vinmenu dertil + champangne . Alle retter var meget lokalt inspireret, hvilket jo kan være godt nok. Efter vores smag var maden alt for fersk og uden smag. Ud af de 14 retter var de fleste retter fisk og skaldyr ( i rå eller halv rå tilstand) hvilket er med til at forstærke vores indtryk af et meget fersk måltid. Dertil jo hvidvin - vi savnede rødvin. Det kom så til de to meget små duebryster som var det eneste stykke kød i menuen. Præsentationen af de forskellige retter var meget detaljeret, men den forventning, som blev bygget op kunne ikke indfries, da retterne var så små at man knap kunne smage dem. Vi finder det urimeligt at der skal betales for en alm. vand kr. 55 pr. person - som var helt almindeligt postevand når man samtidig køber en vinmenu til kr. 1.000 pr. næse. Morgenmaden "dagen derpå" var lige så smagsløs som aftenens oplevelse. Der var lidt kejserens nye klæder over det hele bortset fra service fra personalet. Opholdet stod slet ikke i forhold til prisen!

1  Tak, hanneh145