Ankomsten til vores slotsophold startede godt, med afhentning af golfvogn. Vi var os plus et vennepar. Vi havde bestilt gourmet ophold med 14 retters menu. Vi bestilte vinmenu dertil + champangne . Alle retter var meget lokalt inspireret, hvilket jo kan være godt nok. Efter vores smag var maden alt for fersk og uden smag. Ud af de 14 retter var de fleste retter fisk og skaldyr ( i rå eller halv rå tilstand) hvilket er med til at forstærke vores indtryk af et meget fersk måltid. Dertil jo hvidvin - vi savnede rødvin. Det kom så til de to meget små duebryster som var det eneste stykke kød i menuen. Præsentationen af de forskellige retter var meget detaljeret, men den forventning, som blev bygget op kunne ikke indfries, da retterne var så små at man knap kunne smage dem. Vi finder det urimeligt at der skal betales for en alm. vand kr. 55 pr. person - som var helt almindeligt postevand når man samtidig køber en vinmenu til kr. 1.000 pr. næse. Morgenmaden "dagen derpå" var lige så smagsløs som aftenens oplevelse. Der var lidt kejserens nye klæder over det hele bortset fra service fra personalet. Opholdet stod slet ikke i forhold til prisen!

Dato for ophold: oktober 2020
1  Tak, hanneh145
Anmeldt d. 15. september 2020 fra mobile enheder

Bistroen på Dragsholm Slot er en helt igennem fantastisk oplevelse. Valgte 3 retters menu i Bistroen. Super betjening, præsentation og nærværende tjenere. Lækker velsmagende retter med masser af visuelle og smagsmæssige overraskelser. Priserne er absolut rimelige og niveauet er højt. Stedet kan klart anbefales også selvom vi denne gang ikke valgte gourmet restauranten som også er helt fantastisk.

Dato for ophold: september 2020
Tak, michaeljX2919UR
Anmeldt d. 29. juli 2020

Vi havde købt et sommer Get Away til Dragsholm og blev lidt urolige da vi læste de andre anmelders her.
Men der er intet at frygte. Vi havde en fantastisk overnatning med super lækkert værelse i side bygningen samt en super god sammensat 3 retters menu i Bistroen.
Tjenerne leverede en fantastisk service og var utroligt behaglige og gode til at fortælle om mad og vin.
Vi vil helt sikkert tilbage til Dragsholm igen og kan give de varmeste anbefalinger til at prøve stedet.

Tak, Sparvath
Anmeldt d. 28. juli 2020

Brasseri restauranten er ok, men kælderrestaurant et must. Delikat mad med mange urter og grøntsager. Kan bestemt anbefales. Værelser er fine, men en del støj fra den udendørs serveringsterrasse Bastionen.

Tak, OleAlbaek
Anmeldt d. 26. juli 2020

SUPER dejligt sted. Ankom ved 16 tiden og parkerede, hvor vi nu kunne. Vi ville lige op og tjekke ind, før vi tog bagagen med. Vi blev mødt af en i en golfvogn som spurgte om hun skulle køre os op til slottet og receptionen - ØH ja tak, det ville vi da gerne :-) Hun fik vores navn og hun kunne fortælle hvilke værelser vi skulle have. Da vi kom til receptionen, spurgte hun om hun skulle vente på os, så hun kunne kører os tilbage - ØH ja tak :-). 2 rigtige dejlige værelser fik vi. Vi havde på forhånd booket bord i deres bistro - vi havde ønsket kl. 18.30 men der var desværre booket så vi fik kl. 21. ca. 10 min. efter at vi var kommet ind på værelset, ringede telefonen med at de havde fået et afbud, så vi kunne få kl. 20 i stedet.. Vi besøgte Madbaren og fik en drinks, gik en tur i parken og i urtehaven. Så deres museum på 2.sal og ellers bare nød livet.
Overalt blev man mødt med en oprigtig venlighed og der er ingen tvivl om at gæstens oplevelse var deres højeste prioritet. Her kommer vi gerne igen, men SÅ skal Gourmet restauranten besøges.

Tak, henrikgraaev2016