Anmeldt for 1 uge siden

Brasseri restauranten er ok, men kælderrestaurant et must. Delikat mad med mange urter og grøntsager. Kan bestemt anbefales. Værelser er fine, men en del støj fra den udendørs serveringsterrasse Bastionen.

Tak, OleAlbaek
Anmeldt for 1 uge siden

SUPER dejligt sted. Ankom ved 16 tiden og parkerede, hvor vi nu kunne. Vi ville lige op og tjekke ind, før vi tog bagagen med. Vi blev mødt af en i en golfvogn som spurgte om hun skulle køre os op til slottet og receptionen - ØH ja tak, det ville vi da gerne :-) Hun fik vores navn og hun kunne fortælle hvilke værelser vi skulle have. Da vi kom til receptionen, spurgte hun om hun skulle vente på os, så hun kunne kører os tilbage - ØH ja tak :-). 2 rigtige dejlige værelser fik vi. Vi havde på forhånd booket bord i deres bistro - vi havde ønsket kl. 18.30 men der var desværre booket så vi fik kl. 21. ca. 10 min. efter at vi var kommet ind på værelset, ringede telefonen med at de havde fået et afbud, så vi kunne få kl. 20 i stedet.. Vi besøgte Madbaren og fik en drinks, gik en tur i parken og i urtehaven. Så deres museum på 2.sal og ellers bare nød livet.
Overalt blev man mødt med en oprigtig venlighed og der er ingen tvivl om at gæstens oplevelse var deres højeste prioritet. Her kommer vi gerne igen, men SÅ skal Gourmet restauranten besøges.

Tak, henrikgraaev2016

Vores ophold var rigtig godt. Værelset var skønt, middag og morgenmad i bistroen super lækkert og omgivelserne dejlige.

Vores næste ophold er allerede booket, da det til fulde indfriede vores forventninger.

Tak, runer2015
Anmeldt d. 26. juni 2020

Man betaler prisen,men en uovertruffen kulinarisk oplevelse i dejlige omgivelser samt fantastisk service. Sørg for at afsætte tid til en tur rundt på slottet samt ikke mindst urtehave-og parkvandring.Vejrhøj er også et must.

Dato for ophold: juni 2020
Tak, GNM38
Anmeldt d. 17. februar 2020 fra mobile enheder

Vi havde booket et valentinesophold på Dragsholm slot og det var meget tilfredsstillende.
Fin modtagelse i receptionen og vi fik heldigvis et værelse på slottet og ikke i den længe, som ligger lidt fra selve slottet.
Værelse var fint og smukt indrettet og sengen god. Der stod en flaske champagne klar til os. Vi gik en tur i området, som selv på en lidt trist februars dag er smukt.
Valentines menuen var delikat med mange små retter og med lokale råvarer. Vi valgte ikke den tilhørende vinmenu, men fik god hjælp af vores tjener til at vælge vin.
Morgenmad var og lækker med lokale og hjemmelavede produkter. Alle ansatte var meget søde og servicemindede.

Dato for ophold: februar 2020
1  Tak, Kosmos1963